Koroidepste tous GMs

[hide]Hi paidia...!Simera vrika kati apistefto,opote den nomizw na exei xanaginei post...

an exei xanaginei lipamai...[glow=red,2,300][/glow]As arxisoume loipon.Xroiazomaste Cheat Engine 5.4 h 5.5 (thn katevazoume apo edw :http://www.cheatengine.org/downloads.php).

1o vima:Anoigoume Cheat Engine kai patame to kompouteraki pou einai pano aristera

2o vima:Epilegoume to L2.exe

3o vima:An exoume to oplo mas +1 vazoume 1 an to exoume +2 vazoume 2 klp...

4o vima:Oti vroume to kattevazoume me to kokkino velaki

5o vima:Patame Change Value--->Record

6o vima:Vazoume ton arithmo (p.x) 16

7o vima:Mpainoume sto Lineage kai vlepoume to oplo mas na lampei me to antoistixo xrwma tou server(ston l2gold sto +16 einai portokali)kai otan pame panw sto weap leei +16...PROSOXI:Den prepei na to klikaroume gt etsi 8a fanei to P.attack/M.attack tou.

8o vima:To kanoume foto

9o vima:Kanoume Pm se enan Gm kai tou leme:''Gm to oplo mou exafanistike mistiriodos kai to 8elw piso..'' p.x.Ekeinos 8a sou pei 8elw foto sto tade e-mail.(Toulaxiston ston gold auto simvainei)Meta stelneis tin foto kai eisai etoimos  :P

10o vima:Apolauste to lineage... :P[hide]

Auto prepei na ponese. :P Tespa. kalo m akougete. Diskola 8a to eperne kapoios prefa. Alla 8a sou elege gt den deixneis kai to enchance?? Pantws emena m arese poli.  ;)

Auto prepei na ponese. :P Tespa. kalo m akougete. Diskola 8a to eperne kapoios prefa. Alla 8a sou elege gt den deixneis kai to enchance?? Pantws emena m arese poli.  ;)

ty re man...gia to allo exo lisi...pes oti to agorases...toso diskolo pia na to skefteis?:P

ena kako pragma, eimai GM ston Gold

euxaristw gia to report ;)

anyway kalo kolpaki

0axa00ax twra einai pio diskola ta pragmata.Gt?An kapios sou pei gia weapon pou ka8ike kai sou stili kai Photo pou 8a 3ereis an einai Real i oxi.An peis den se pisteuw kai telika itan ali8ino tote ...ax00ax0ax 8elw na to dw afto.Anyway malon afto to topic perisotero kako ekane para kalo.

0axa00ax twra einai pio diskola ta pragmata.Gt?An kapios sou pei gia weapon pou ka8ike kai sou stili kai Photo pou 8a 3ereis an einai Real i oxi.An peis den se pisteuw kai telika itan ali8ino tote ...ax00ax0ax 8elw na to dw afto.Anyway malon afto to topic perisotero kako ekane para kalo.

ehm,giati to les auto?epeidi den 8a dosei to ali8ino?iparxei lisi:pes tou 8elw kai to p attack/m attack na to dw...

ehm,giati to les auto?epeidi den 8a dosei to ali8ino?iparxei lisi:pes tou 8elw kai to p attack/m attack na to dw...

A kala twra karfo8ikes edelws :P Oxi da3ei , pisteuw i pio egiri pigi einai oi alloi ppl , apla rwtas an exoun dei afton to char me trelo ++ kai teliwnei to 8ema (Ade dieukolinw kai tous GMs)

A kala twra karfo8ikes edelws :P Oxi da3ei , pisteuw i pio egiri pigi einai oi alloi ppl , apla rwtas an exoun dei afton to char me trelo ++ kai teliwnei to 8ema (Ade dieukolinw kai tous GMs)

xaxa re man den diabazeis ti lew?des:

(kai kati allo:ston gold den skopeuw na klepsw..)

ty re man...gia to allo exo lisi...pes oti to agorases...toso diskolo pia na to skefteis?:P

to agorases...oriste ola ta exo programatisei!

kalo fenetai :P tnx (y)

ty man ekana poli wra gia na to skeftw

Oxi apla ennoei kai kala oti to item den eksafanistike. Oti to ekanes trade kai nomizeis pws to exases. Oi gm exoun ta logs kai blepoun oti ginete sto game akoma kai an den einai on.

Oxi apla ennoei kai kala oti to item den eksafanistike. Oti to ekanes trade kai nomizeis pws to exases. Oi gm exoun ta logs kai blepoun oti ginete sto game akoma kai an den einai on.

e tote auto pou leei o pavlos21 den isxei