Jump to content

[SHARE] Lineage II Gracia Final


Recommended Posts

ΧΑΧΑΧΑ σας είδα στο Beta του AION. Εγώ είμαι ExtremumDiscrimen :P

 

:) nai to liosame to aion sxedon oi poio poloi pigame 20 kai liosame sthn arena :P

ase pou eixe foularei h clan mas kai den eixame xoro na mpoun oloi.

Episis aftos einai o logos pou den 8elw oute na to blepw to l2 :P  Aion kai ta miala sta kagela me xilia.

Link to comment
Share on other sites

:) nai to liosame to aion sxedon oi poio poloi pigame 20 kai liosame sthn arena :P

ase pou eixe foularei h clan mas kai den eixame xoro na mpoun oloi.

Episis aftos einai o logos pou den 8elw oute na to blepw to l2 :P  Aion kai ta miala sta kagela me xilia.

 

Και εγώ που έπαιξα στο beta πορώθηκα άσχημα. Έλεγα θα ήταν κανά παιχνίδι που μπαίνεις αγγαρία έτσι προσωρινά με τους φίλους σου και μετά από λίγο γυρνάς l2, αλλά αυτό ήταν πολύ καλύτερο από όσο περίμενα... qq στο l2 τώρα...

 

Αλλά και σε εσάς που δώσανε beta keys τα δημοσιεύσατε και μετά από λίγο καιρό σβήσατε το topic και μπορούσαμε να πάρουμε μόνο από aionwar, αλλά και πάλι κερδίσαμε σχεδόν όλοι όσοι βάλαμε :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Thanks gia ta kala sas logia paides.

 

Off Topic: Re pedia ti eine to Aion Online game tah eine kalo?? ama eine na ksekiniso gt exw akousi poli kala logia

 

To lineage einai gtp mprosta sto Aion den sigrinete me thn kamia apla....

An 8es psaxe sto internet gia to aion h mpes sto site ths dikia mas clan.

Link to comment
Share on other sites

wreos re man , pedia an 8elete na kanete download to Gracia Final kai na gnorisete kalitera t kosmo tou l2 Gracia final part :PP kante to download apo dw --------->>> http://www.gamershell.com/download_44070.shtml

 

 

 

 

kai pali kali doulia FoV"E" xD

 

Keep working

Link to comment
Share on other sites

omg Guys .. akoute auta p lete?? .. oreo topic?? .. www.lineage2.com ..kai ta exei pio analitika.. kai me menu... to mono p ekane einai ena copy paste :(

file esei akous ti les?ayto einai metafrazmeno ama den blepeis oti o Fovos ta ekane metafrasi omg lol
Link to comment
Share on other sites

file esei akous ti les?ayto einai metafrazmeno ama den blepeis oti o Fovos ta ekane metafrasi omg lol

Omg .. Agglika dn kserei kaneis apo edw mesa?? .. Prepei na mas ta metafrazou kiolas? :(

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock