Jump to content

Varieme... idia kai idia


Boolean

Recommended Posts

Borite plz na stamatisete na kanete share ta idia kai ta idia... exo na do new share new idea apo tote p vgike o karmnlis prothiprgos

 

egw exo ksemini apo idees ... doste kamia idea peri <<L2 Developing>>

Link to comment
Share on other sites

E tote Mr.Fogotend pigene sto l2jforum pare tpt kai parousiaseto san diko s ;]

 

Aloste oti exeis ftia3ei einai diko s.. etsi den einai... kai na prosexeis ta html ... gt afineis kati ispanika mesa kai karfonese ;]

 

"Ok karfosa tin proka mou" xD

 

Apo idees hmmm mporeis pro developer na kaneis ena event pou otan mpenei kapios in game na metraei ta lepta oso einai mesa ... kai ana p.x meta apo kapia lepta na kerdeizei pontous? Kai na craftarei items .... my system craft? oxi apo dwarfs ....

 

Ayta pou sou leo ta exw dei.e?

Link to comment
Share on other sites

Archon GamerzZ ftw e???Lpn Boolean aka Fogotendx20 elpizw na katalaves ta lathi s kai na sovareftikes.....an oxi tha iposteis tis sinepies..

Egw lew na ftia3eis ena npc p na s kanei redirect sto site tou server is se hopzone...lawl..

Link to comment
Share on other sites

E tote Mr.Fogotend pigene sto l2jforum pare tpt kai parousiaseto san diko s ;]

 

Aloste oti exeis ftia3ei einai diko s.. etsi den einai... kai na prosexeis ta html ... gt afineis kati ispanika mesa kai karfonese ;]

 

"Ok karfosa tin proka mou" xD

 

Apo idees hmmm mporeis pro developer na kaneis ena event pou otan mpenei kapios in game na metraei ta lepta oso einai mesa ... kai ana p.x meta apo kapia lepta na kerdeizei pontous? Kai na craftarei items .... my system craft? oxi apo dwarfs ....

 

Ayta pou sou leo ta exw dei.e?

Cobra otan milas ..mila me apodiksis ... lipon edw einai ola ta share m sto mxch

http://www.4shared.com/dir/7230254/aa4c2be4/sharing.html

 

boris na psakis kai edw mesa... des pio einai klemeno kai cya..

 

PS: Sou sinisto na kularis ligo... gti esei eisai aftos p theli doulia... ;) ....min se ksanado na me les klefti ...giati afto enois me afta p les... gti tha to travikso parapera apo to mxch

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...