Jump to content
  • 0

problems chars eleos dld


WANTED13

Question

re pedia akoulou8isa  to guide tou strike gia na ftiaxo ena axioprepes server kai tora alo problem ta ekana ola ok kai molis pao ftiaxno char kai molis patao greate mou bgeni me 0 HP 0MP 0 ta panta telos padon kai otan patao start den mpeni sto gameserver leei kati gia <Slot 0> kai kati Unknow  colomn ''apprentice'' ti na kano? ipen8imizo oti exo kani unistall tin DB 2 fores kai pali ta idia...

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

proton den piraxa tpt akoulou8isa auto to guide http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=39191.0 kai deuteron den einai to pack tou strike ... ti fteei 8a m pi kanis exo xanakani to idio topic kai search ekana kai apo oti eida den exi boi8i8i kanena topic me to idio problem ti ginete re pedes?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

mia einai i lisi to problima tou strike exei problima epomenos den ginete na ka8omaste na hrlparoume enan enan na alazoume to pack dld prepei o strike ama endaiferete na kanei update sto pack tou i na to kanei test na dei ti exei esi apla alaxe pack

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dld posa pack na allaxo re pedi sobarologis??? mono afto mou exoun pi to Server_IL_2743 den 8a exo problem tora na pros8eso Themental=den exi skills se merika class LightMagik=to idio me tou themental L2JDot=pali to idio me ta skills kai tora auto me to server hmm alo pack den eiparxi nomizo eleos dld kanis den mpori na helpariiiiiiiiiiiiiiiiiii?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

wraia min rixnis fteximata se allous gia to pack auto eixe auto ekane share apoe ekei kai pera pou les oti 8es na sikoseis axiosebasto server ma8e na kaneis compile na ftiaxis to pack sou opws 8es esi min perimenis na kaneiss axiosebasto server me tin boi8eia ton allon kanenas den 8a se helpari ..kai katarxas stin teliki tekiki edw einai mono gia help problems oxi gia problems pou aforoune to pack sou se apopsi java kai kati akoma ota sou bgazi 0 hp opws eipes prepei emesa sto gamserver sou na sou bgazi error..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

dld posa pack na allaxo re pedi sobarologis??? mono afto mou exoun pi to Server_IL_2743 den 8a exo problem tora na pros8eso Themental=den exi skills se merika class LightMagik=to idio me tou themental L2JDot=pali to idio me ta skills kai tora auto me to server hmm alo pack den eiparxi nomizo eleos dld kanis den mpori na helpariiiiiiiiiiiiiiiiiii?

 

Filaraki m , ama dn ksereis na kaneis ena tromaktika aplo SQL Modification tote xwris pareksigisi ksexna ton server.

min ta perimeneis ola etoima..pros 8eou

 

Ostoso To L2Dot Dn exei kanena tetoio prob. oti 8es les

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...