Jump to content

[PC format] Problem


K4rMa

Recommended Posts

to ena gia na hackeuei kai to allo gia ta shares :P

 

etsiiii ^^ :P

 

VSK to ena to exw otan ka8ete o aderfos m egw paw sto allo :P gt variemai na tn perimenw na teleiwsei... k to ena einai etC k etC k to allo gerooo... k twra ka8omai sto etC k etC k o aderfos m simera efyge taksidi k eipa na kanw to kalo ena format gt exw na to kanw kairo :S ti to i8elaaaaa k twra p leipei dn mporw na paiksw... k se auto p ka8omai einai gtp dn exei tpt oute ram oute karta grafikwn mono gia serfarisma to exw ;/

Link to comment
Share on other sites

dokimase to admin pass na grapseis administrator 'h admin

 

EDIT: ean dn douleuei pali stin o8oni p s dixnei tous users pata CTRL+DELETE+DELETE (2 fores delete)

k loggare me username administrator k pass administrator

Link to comment
Share on other sites

d0kimasa tzifos

 

checkare mia to edit ;)

 

Opote h monh lish einai Reformat

 

kai na fantasteis oti to paidi exei pei oti to dokimase 3 fores xD

Link to comment
Share on other sites

Opote h monh lish einai Reformat

 

pfff ekana 5 fores... apo edw k pera plz an dn kserete pi8anes luseis min kanete reply..

 

thanks

 

webmonster paw na dokimasw

Link to comment
Share on other sites

etsiiii ^^ :P

 

VSK to ena to exw otan ka8ete o aderfos m egw paw sto allo :P gt variemai na tn perimenw na teleiwsei... k to ena einai etC k etC k to allo gerooo... k twra ka8omai sto etC k etC k o aderfos m simera efyge taksidi k eipa na kanw to kalo ena format gt exw na to kanw kairo :S ti to i8elaaaaa k twra p leipei dn mporw na paiksw... k se auto p ka8omai einai gtp dn exei tpt oute ram oute karta grafikwn mono gia serfarisma to exw ;/

 

ta idia tou kanw k tou dikou m ^^ ...

 

/ontopic

 

prwth fora to blepw auto to error ... mhpws paizei tpt me to cd tou format? sou anoigei h othonh grafeis username k psw k den se bazei .. kai amesws sou petaei to error .. paizei k problhma sklhrou

 

PS : tha rwthsw enan filo mhpws kserei ti paizei kai tha sou pw (ean den to exeis brei th lsyh)

Link to comment
Share on other sites

na rotisw otan kaneis format ananeonis ta palia 'h ka8arizeis entelos ton skliro (diagrafi olon ton arxion) k stisimo ton windows apo tin arxi ?

Link to comment
Share on other sites

ean dn douleuei pali stin o8oni p s dixnei tous users pata CTRL+DELETE+DELETE (2 fores delete)

k loggare me username administrator k pass administrator

 

sh1t!

 

 

prwth fora to blepw auto to error ... mhpws paizei tpt me to cd tou format? sou anoigei h othonh grafeis username k psw k den se bazei .. kai amesws sou petaei to error .. paizei k problhma sklhrou

 

re mia xara einai ginete to format ola ta vimata 1-1... to cd einai GG panta me auto kanw... twra m evgale to provlima dld eleoC... stn arxi pote dn s vazei re na valeis password dn exoun sxesi oi users egw auto exw katalavei... auto to error kt simainei k kt paizete....

 

 

 

na rotisw otan kaneis format ananeonis ta palia 'h ka8arizeis entelos ton skliro (diagrafi olon ton arxion) k stisimo ton windows apo tin arxi ?

 

to deutero

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...