Jump to content

Recommended Posts

Posted

to ena gia na hackeuei kai to allo gia ta shares :P

etsiiii ^^ :P

VSK to ena to exw otan ka8ete o aderfos m egw paw sto allo :P gt variemai na tn perimenw na teleiwsei... k to ena einai etC k etC k to allo gerooo... k twra ka8omai sto etC k etC k o aderfos m simera efyge taksidi k eipa na kanw to kalo ena format gt exw na to kanw kairo :S ti to i8elaaaaa k twra p leipei dn mporw na paiksw... k se auto p ka8omai einai gtp dn exei tpt oute ram oute karta grafikwn mono gia serfarisma to exw ;/

Posted

dokimase to admin pass na grapseis administrator 'h admin

EDIT: ean dn douleuei pali stin o8oni p s dixnei tous users pata CTRL+DELETE+DELETE (2 fores delete)

k loggare me username administrator k pass administrator

Posted

d0kimasa tzifos

checkare mia to edit ;)

Opote h monh lish einai Reformat

kai na fantasteis oti to paidi exei pei oti to dokimase 3 fores xD

Posted

Opote h monh lish einai Reformat

pfff ekana 5 fores... apo edw k pera plz an dn kserete pi8anes luseis min kanete reply..

thanks

webmonster paw na dokimasw

Posted

etsiiii ^^ :P

VSK to ena to exw otan ka8ete o aderfos m egw paw sto allo :P gt variemai na tn perimenw na teleiwsei... k to ena einai etC k etC k to allo gerooo... k twra ka8omai sto etC k etC k o aderfos m simera efyge taksidi k eipa na kanw to kalo ena format gt exw na to kanw kairo :S ti to i8elaaaaa k twra p leipei dn mporw na paiksw... k se auto p ka8omai einai gtp dn exei tpt oute ram oute karta grafikwn mono gia serfarisma to exw ;/

ta idia tou kanw k tou dikou m ^^ ...

/ontopic

prwth fora to blepw auto to error ... mhpws paizei tpt me to cd tou format? sou anoigei h othonh grafeis username k psw k den se bazei .. kai amesws sou petaei to error .. paizei k problhma sklhrou

PS : tha rwthsw enan filo mhpws kserei ti paizei kai tha sou pw (ean den to exeis brei th lsyh)

Posted

ean dn douleuei pali stin o8oni p s dixnei tous users pata CTRL+DELETE+DELETE (2 fores delete)

k loggare me username administrator k pass administrator

sh1t!

prwth fora to blepw auto to error ... mhpws paizei tpt me to cd tou format? sou anoigei h othonh grafeis username k psw k den se bazei .. kai amesws sou petaei to error .. paizei k problhma sklhrou

re mia xara einai ginete to format ola ta vimata 1-1... to cd einai GG panta me auto kanw... twra m evgale to provlima dld eleoC... stn arxi pote dn s vazei re na valeis password dn exoun sxesi oi users egw auto exw katalavei... auto to error kt simainei k kt paizete....

na rotisw otan kaneis format ananeonis ta palia 'h ka8arizeis entelos ton skliro (diagrafi olon ton arxion) k stisimo ton windows apo tin arxi ?

to deutero

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...