Rixte mia matia

Miller0se

Question

Kallispera paidia exw l2 java oneo IL pack kai exw ena sobaro prob....To prob einai oti lagarei to pack otan to sikwnw apo to pc m kai ksekolaei mono an metakinw to parathiro..dld eimai mesa sto l2 kai ksafnika kolaei an dn kounisw to prathiro dn 8a ksekwlisei pote!!Dn kserw ti na kanw pragmatika an kserete kati kante reply!! ty

4 answers to this question

to exo di ke alou ayto pare ena 2 pc kanto server ke mpes apo to alo na peksis.

ti pc exis?

Signomi re planetnet mi me pareksigiseis...alla to exeis toso eukolo na vrei allo pc kai na valei to server???to eipes etsi me mia anesi :D ...thelw na pw apla pws tha iparxei kapoia alli lisi opws leei o leontwo....

Tespa oson afora to problima sou millerose nomizw oti xreizesai standar apo 2gb ram kai panw.

paidia ty p apantisate to prob li8ike me tn apantis p edwse o leontwo....plantet net to post s itan ligo akuro opws eipe kai o MeVsYou gt an eixa 2 pc dn 8a eixa ayto to prob kan :P ty paides na ste kala....Lock Topic