Jump to content

[Trick]Change Weapon On Trade


TexasJunior

Recommended Posts

paidia auta ta kolpa einai kala me ta mikra tricks... eseis riskarete to an to parete to oplo h to opoiodhpote item to phrate ean oxi  siga to pragma ti eixate ti xasate.... sas simvoulevw omws auto to kolpo h opoiodhpote allo kolpo na min to kanete me ton main char sas giati 8a sas vgaloun scammer k pistepste me an exei ispanous h vrazilianous o server oxi apla 8a sas spasoun ta nevra.. 8a sas ta kanoun lazania xD

Link to comment
Share on other sites

Koita proswpika ama me rwtiseis den nomizw na piasei se kanenan ( den einai kai toso ka8usterimena ta paidia !! ) . Alla ama einai enas toso ilithios pou mporeis na tou to kaneis auto to prama , einai a3ios tis moiras tou ....

Link to comment
Share on other sites

Koita proswpika ama me rwtiseis den nomizw na piasei se kanenan ( den einai kai toso ka8usterimena ta paidia !! ) . Alla ama einai enas toso ilithios pou mporeis na tou to kaneis auto to prama , einai a3ios tis moiras tou ....

edw re file kaneis store buy k grafeis px sto shop sou sell GOld bars 10kk k tis poulane se sena gt nomizoun oti agorazoun.. k auto dn 8a piasei??? eleos :P 8elei thn wra tou vevea alla kapion 8a vreis
Link to comment
Share on other sites

paidia auta ta kolpa einai kala me ta mikra tricks... eseis riskarete to an to parete to oplo h to opoiodhpote item to phrate ean oxi  siga to pragma ti eixate ti xasate.... sas simvoulevw omws auto to kolpo h opoiodhpote allo kolpo na min to kanete me ton main char sas giati 8a sas vgaloun scammer k pistepste me an exei ispanous h vrazilianous o server oxi apla 8a sas spasoun ta nevra.. 8a sas ta kanoun lazania xD

nai pragmati me auto to kolpaki mporoun(kai dikaia na se katigorhsoun gia scammer)alla sto gelio trick me ta stores den exoun dikaiwma na poune tpt se kana admin. Ti na tou poun~~~>eimai xazos kai tin patisa.hehe

Link to comment
Share on other sites

SUREEEEEEEEEe eipame oi BR pou pezoune ekei einai anaphroi alla oxi kai etsi!!!

EXEIS PEKSEI POTE ELITE ?..... AN EXEIS PEKSEI KSEREIS  KAI ESU O IDIOS POS UPARXOUN

POLU ANAPHROI (OPOS EIPES KAI ESU)**EGW TOUS KSEGELASA .. AN ESU DN VRISKEIS ZWA KAI DN PETIXENEI [DIKO s THEMA]..

Link to comment
Share on other sites

ti les re file prepei na eisai poli xazos gia na tin patiseis etsi!!!allios einai to bug gia to trade

 

double trade bug ----------> http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=47217.0

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...