DarkSky Posted January 24, 2009 Author Posted January 24, 2009 lipon prota mpeneis edw ~~> http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm dialegis to router pou exeis kai meta dialegis to game pou thes!! gia Lineage 2 tha pas sto gramma "L" kai tha vreis to "Lineage II" meta s exei kapoies odigies gia na aniksis ta ports Ft00 me prolaves :x
RєVєnGeR^ Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 re c..To mysql to link pia downloaded 10 times dn ginete..Anevase to mia pali plx
BloodyWarrior Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 DarkSky Pm Me Me New Links Epidi Auta Einai Dead... Until Then TopiC Locked!
MadDealer Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 Topic UNlocked Gia Update meta apo parakalesh tou owner
MadDealer Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 File Me Douleveis? Oute Kan Update Dn Ekane To Paidi 1st Warning For Spam. Mi Me Anagkasete Na To Re-lock
DarkSky Posted April 11, 2009 Author Posted April 11, 2009 Kalo Poly Kalo Xerome p s arese ;) ~TOPIC UPDATE~ Se Ligo 8a Post Kai to diko m pack anti tou themetal ;) File Me Douleveis? Oute Kan Update Dn Ekane To Paidi 1st Warning For Spam. Mi Me Anagkasete Na To Re-lock File m to ekana update gia chekare ;)
spiroslouis Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 pragmatika einai to kalitero guide gia server.exw dei parapolla alla einai elipis.mpravo file polli nc guide.
DarkSky Posted April 12, 2009 Author Posted April 12, 2009 [shadow=red,left]~TOPIC UPDATE~[/shadow] [glow=red,2,300]Prostesa k ena mikro guide gia to no-ip elpizo na boi8isi ;;)[/glow]
spiroslouis Posted April 12, 2009 Posted April 12, 2009 eleoc dil. dn 3erw ti kanw lathos.eimai toso konta alla kai toso makria!eleoc as me help kapoios me auto ton kolo server...plz
ZikO Posted April 13, 2009 Posted April 13, 2009 re filaraki ta kanw ola auta p les alla m leei pali terminate kane me add mia sto msn i ama ine na mpeis na m to kaneis exw l2jarchid
DarkSky Posted April 13, 2009 Author Posted April 13, 2009 re filaraki ta kanw ola auta p les alla m leei pali terminate kane me add mia sto msn i ama ine na mpeis na m to kaneis exw l2jarchid mmm ti problima exeis eipes?..
ZikO Posted April 13, 2009 Posted April 13, 2009 PERNAW NAVICAT K MYSQL TO KANW F TA KANI DATA OLA ALLA PAW NA ANOIKSO TON LOGIN KAI TO GAMESERVER K M LEEI TERMINATE
RєVєnGeR^ Posted April 13, 2009 Posted April 13, 2009 PERNAW NAVICAT K MYSQL TO KANW F TA KANI DATA OLA ALLA PAW NA ANOIKSO TON LOGIN KAI TO GAMESERVER K M LEEI TERMINATE ekanes to hedix?
spiroslouis Posted April 13, 2009 Posted April 13, 2009 re filaraki ta kanw ola auta p les alla m leei pali terminate kane me add mia sto msn i ama ine na mpeis na m to kaneis exw l2jarchid vsk opws leei auto pou leei gia to terminate. dn exw edw mprosta m to pack alla thimame gt m to evgaze kai emena.einai apo config.ama diavaseis gameserver/config/server leei ekei mesa se auto to simiomatario gia password=root.auto dn afinei na perasei epidi exei password.episis to idio einai kai login server/config/login kai ekei mesa leei gia password=root.egw vsk dn kserw ti na kanw ta diegrapsa kai m ta ekane ta panta ola ok.(ektos to oti o server dn douleuei alla tecpa kati prepei na kanw egw lathos mallon.)egw apla ta esvisa ta passwords.dn kserw tr an ekana swsta i an einai kai autos o logos o opoios dn douleuei. :) ty
Recommended Posts