Jump to content

Kainoirio enchant bug ston L2 mafia?


Recommended Posts

Hi se olous!Simera arxisa opos ola ta kala paidakia l2 mafia.Enas filos m eipe pos kserei ena bug gia safe +22 enchant kai to ekane mprasta sta matia m :P.Dn m to leei oute me sferes opote tha eimoun eunomwn an kapios apo sas iksere kati...

Link to comment
Share on other sites

Hi se olous!Simera arxisa opos ola ta kala paidakia l2 mafia.Enas filos m eipe pos kserei ena bug gia safe +22 enchant kai to ekane mprasta sta matia m :P.Dn m to leei oute me sferes opote tha eimoun eunomwn an kapios apo sas iksere kati...

Ligo diskolo m fenete

 

 

Mporei na htan kolofardos h na se koroidepse me etoimo

 

:/

Link to comment
Share on other sites

bug gia +22 enchant???para3eno.loipon den uparxoun bugs gia enchant pws na to poume kai twra akou thn 8ewria m gia to pws to ekane auto:o tupos koumpwse ena +22 weap mprosta s ka8ara apo tuxh enw esy ton parakolou8ouses kai meta ekeinos s leei oti 3erei bug_--_>aplo

Na s kanw mia erwthsh p 8a epivevaiwsh th 8ewria m?to koumpwse meta to weap?answer gia na sunexisw

P.S mporei na se koroidepse opws leei o filos mas apo panw alla den nomizw na egine etc

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock