Jump to content

[bug] gia enchant...


Billistain

Recommended Posts

re file min mou tin spas tora sou ipa to bag gia na piasi prepei na einai piragmena ta xromata pou sou dixnoun otan kanis dmg otan kanis pick up auta prepei na einai diaforetika px sikonis ta adenas kai sto dixni sto chat me mple xroma opos ton l2thunder tote to bag piani an den to kanis kai den kseris an piani apla min les oti sour8i dokimaseto kai pes mou oti den piani tote 8a se paradexto edw lene 2-3 atoma oti piani esy eisai o monos kolimenos kanto kai des re priksa

Link to comment
Share on other sites

to dokimasa se kapious server kai fysika to dokimasa kai ston diko mou server

 

loipon ston diko mou de doulepse kai to dokimasa polles fores gia na eimai sigouros

kai to apotelesma itane na mou kanei sunexeia ban ton char

 

to dokimasa se allous treis kai epiase mono stous 2 alla prosexa oti den einai full safe

dld den paei oso 8eleis esy...twra den xerw ti na sou po

 

Link to comment
Share on other sites

fisika den pai oso 8eleis esy pai mexri to max enchant

 

kai auto gia to ban tous char pou ipes exw grapsi aman diavases ta parapano post mou oti prepei ta books pou pernis na min ksepernane to 400 sto inventory

Link to comment
Share on other sites

prepei na pernis polla books mazi mexri na sou figoun ta skills apo tin mpara ti den katalaves?

meta kanis ta ipolipa kai kolas

LMAO man esu les bs merchmant ...oi pio polloi katalavenoun blackmsith/mercmant autos p les einai o black marketer ...

 

Link to comment
Share on other sites

eleos to exoun pi 150 xiliades fores kai tha to po kai ego akoma mia fora bug gia enchant dn iparxei ektos apo to phx

Edw Prepei na simfwnisw! Me ton gerero. Mono To Phx Mporei na kanei "hackies" se enan server :)
Link to comment
Share on other sites

Auto lew re gery.Btw rud wraio share re si dn to exw ksanakousei.Tha to dokimasw kai tha s pw an poianei +1 karma :P

min kaneis pos mporeis na doseis +1 karma... kanonika einai 1 warning ala dn tha to pw ego... opoios mod s dei...

Link to comment
Share on other sites

min kaneis pos mporeis na doseis +1 karma... kanonika einai 1 warning ala dn tha to pw ego... opoios mod s dei...

Dn katalava ti ennoeis..Ruud dn poianei ston server m
Link to comment
Share on other sites

wraio to post file,pedesw to l2 core then einai server,einai mesa sta bug, ola einai 10xrona,apesio donate ti allo na pw gia auton ton server.

nai alla auth einai h omorfia tou server(oti einai gematos bugs x0ax0)-on topic:auto pou prepei na petuxeis gia na petuxei to bug einai na kolhseis (gia ligo omws) kai meta 3erete. An den petuxei shmainei oti den ginetai se auton ton server thanks

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...