Jump to content

pedia gia kitaxte dn kani kako ala mono xrystes tou TG pvp-rg :-*


martina87

Recommended Posts

xaxaxaxa re kala ta leei o baron!!!oramata vlepete!akou eki ama tou kanis recomend kapiou s vlepi to account s..imartwn dld....

 

dn ipa pote oti tou ekana rec kai mou ide to pass (rotisa apla ama iparxi tetio programa afou dn iparxi !tespa dn exi alo dromo afti i sizitisi !

Link to comment
Share on other sites

tetio bug tora pia den pisteuw na uparxei poio palia eixa akousei oti upirxe ALLA KAI NA UPARXEI DEN 8A TO LEGAME [den eimaste kleftes k oute 8eloume na ginoume an se klepsane DEN prepei na to kaneis k esu.... tel0s]

Link to comment
Share on other sites

loipon epeidi kai egw eixa akousei polla epi aytou tou programmatos epi bnb c3 eipa na pw tin gnwmi m.....pisteyw pws kati tetoio einai sxedon adinaton na iparxei gt dn iparxei tropos na emfanistei to pass apo ena trade kai mono i apo rec i apo tpt allo...to pass einai mono stin database tou srvr kai dn iparxei tropos na vre8ei ektos apo xrisi keylogger trojan ktl.....I dimiourgia dld prog pou apo ena trade na emfanizei to pass einai adinati ka8ws an ontws ipirxe 8a eixe diali8ei to l2 olokliro (edw pass vlepw mesw tou trade,fantasteite ti pistwtikes kai ti accs gia amazon kai paypal 8a vrw mesw enos pm -xixixixix ;))

 

 

 

 

ennoite pos me to proigoumeno post (oramata vlepete) den ithela na thikso kanenan.gia xavale to eipa.

 

 

mew mew thx re aderfe me evgales apo to kopo na to eksigiso alli mia fora se auto to forum gia den ginete na se klepsoun meso trade.kai malista to eipes kai me pio apla logia apo oti tha to elega ego ;D ;D ;D

 

tnx m8

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...