[Help] Exw problima me to programa unreal

Acel

Question

Geia sas thelw na kanw edit to hero glow kai to problima einai oti to unreal m den anoigei to arxeio mou bgazei ena critical error to opio leei oti den exw akreto virtual space sto hard disk mou enw exw 300gb eleuthero xoro tespa to PC mou trexei roloi den kserw ti fteei (ligo prin xithike to gala dipla sto pc lete na to pitsilise kai na ekane kanena braxikloma?) pados den nomizw na einai auto gt exw kai gamw tis kartes grafikwn, boreite na mou dosete ena link me to unreal gia hellbound i ena link me ena guide?

2 answers to this question

eistai kathisterimena re pousti mou? gia na kanete post grafete oti sas kavlosei? eleos re pousti 10 FORES MOU EKANAN LINK AUTO TO POST APO EKEI TO EIDA AUTO KAI KOLISA ALLA AUTO EINAI GIA INTERLUDE LIGO NA DEIS TO POST MIN TO KANEIS LINK DEN BLAPTEI!!!!!!