zarkasGR Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 Loipon autoi einai merikoi tropoi pou dokimasa kai epiasan to pride (www.l2pride.net) Easy Enchance 80% 1)pate se mia perioxi pou dn exei lag(Floran)..pernete to item pou 8elete +++ kai ta Scrolls..twra pernetepx to kinito sas,vazete xronometro kai xonete to oplo gia 20 deyterolepta(an enai safe +7 tote 30)meta stamatate gia 10 deyterolepta..meta pali to idio,,xwnetai gia 20 stop gia 10 :) 2)anoige to scrol,kanete target to item pou einai gia+++ kai kanete to e3is:Prin patisete OK proxwriste ligo kai patiste ok tin ora pou perpataei o char sas :) Elpizo na aresei :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phoenix4 Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 na s po kata tin gnomi mou dn yparxoun enchant bugs :D apla einai 8ema "tyxhs" :) alla i prospa8eia s metraei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaxas4pac Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 vlakies! ego pistevw dn exei simasia auto einai tixi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djmad Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 kathari tyxei opws enas allos sto youtube erixne kai kala to oplo sto nero gia na min spasei meta pigaine ivory pige se enan grand master ekane olokliri diadikasia kai sto telos to espase (einai ena video sto youtube me ayto pou sas eipa) Link to comment Share on other sites More sharing options...
oldhiphop Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 re paidia den eiparxh bug gia enchant ektos auto me to wh tpt alo kai auto to exoun fix sxedon se olous tous srv Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmakias Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 ego pedia to dokimasa k piani me 20.37 sec enchant k 9.43 sec perimenis... dn pame kala.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zarkasGR Posted November 14, 2008 Author Share Posted November 14, 2008 Dn eipa tpt gia bug oute exploit..eipa apla diaforous tropous pou exw dokimasei..kai itos merikesforesdn einai etsi akrivos o xronos..;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
mutombo11 Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 entaksei auton itan prototipo !! xronometrisi xaxaxa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEOxtrm Posted November 14, 2008 Share Posted November 14, 2008 .... exw dei kai alla paromia asteia... btw kata ti gnwmi m o monos tropos gia bug enchant einai to hpx cya Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeLL_GoD Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 Kala re paides dn varethikate na lete tetoiou eidous asteia? klaiw!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acel Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 Akou ena allo bug gia enchat, Kaneis use to scroll target to weapon gia to enchat kaneis 10 teleport 35 sboures pas skotoneis ton valaka den kaneis pick up tpt kai meta patas to enchat, exei 100% an ta kanete ola telia. PROSOXH TO MEROS APO TO OPIO NA KSEKINISETE NA EINAI O ANTHARAS AFOU TON SKOTOSETE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djmad Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 oute ayto pianei gt den stekei mporei na eisai tyxeros i mporei na paizeis se server me enchant rate 100% :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diavolos Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 Me afise afono to "elpizo na sas areei" agori mou den einia 8ema mas aresei 'H oxi einai 8ema ean kanei douleia. Kai ksereis kati, vare8ika na lete "enchant bug 80%" dld pires arketta opla ekanes oti ekanes, evgales ta noumera sou kai nomizeis oti me auto pou ekanes auksises tin pi8anotita gia ernchant apo 66% pou kai kala einai se 80%. Ena bug den auksanei tin pi8anotita, ena bug ousiastika kanei ta opla na min spane, ean uparxei fusika tetoio prama. Exo dei dark screamers na min spane apo to +0 os to +10 kai alles fores opla na spane san skata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tendirt Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 maga pezw pride kai exw dokimasei polla gia enchance den iparxei ayto p les to dokimasa se pride equi kai efaga crystals Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Gerero® Posted November 15, 2008 Share Posted November 15, 2008 arketa asteio post ala dn nomizo na pianei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts