Jump to content

Pare aneta ena castle


Jigsaw*

Recommended Posts

Afto to bug einai poli efkolo kai mporo na po palio.Mallon tha to exoune ksanapostarei alla ego toulaxiston den to vrika.

 

1. Diloneis gia attack siege.

2. Mia mera prin to siege pigaineis me enan paikti kato apo ta 40 lvl kai enan toksoti sto castle opou tha ginei to siege.

3. Spas ton piso toixo me ton toksoti kai vazeis kai tous 2 mesa.

4. Spas tous toixous mexri na vgeis konta sto pray room.

5. Meta vgazeis ekso apo to castle ton toksoti alla afineis ton 40 mesa konta sto prayer.

6. Otan ginetai to siege prospatheis na pareis to castle kai an to pareis na to kratiseis.

7. An vlepeis pos den ta kataferneis tote kaneis leader ton paikti pou einai 40 lvl sta teleftea 10 lepta tou siege.

8. Me ton neo leader kaneis to pray kai pairneis etsi to castle.

 

Oi paiktes pou einai sto siege den mporoune na hitaroune ton 40 lvl giati theoritai oti den mporei akoma na einai se clan kai einai san na leme stin academy.Opote pairneis to castle aneta!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

To poio asteio p exw kanei gia na parw ena castle einai na paw pisw apo to castro k na pathsw /target k apla thn proseuxh! Etc phra castro to opoio to eixe clan lvl 10 k eixe 40 atoma mesa na ton kanoune defence k egw to phra etc apla! Dokimaste to! Alla na 3eretai p akrivws einai h topo8esia ths proseuxhs!

Link to comment
Share on other sites

sini8ws efoson kaneis change leader o NEW leader prepi na kanei Restart gia na parei ta Skills: Gia HQ kai To Pray :/

 

 

P.S : se merikous server toulaxiston!

Link to comment
Share on other sites

pseftes dn doulebei sxedon pou8ena!

gia na pareis ta skill gia na kanei pray prp

na kaneis restart...

restart=e3w apo kastro

 

 

Nai se afto p leei exei dikio se kanenn server dn piani...

kai eimai sigouros pos afto to skeftikes esi kai dn to dokimases kan....

 

Topic locked

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...