Jump to content
  • 0

Help me liga pragmata..

Question

Posted

geia sas pedia 8a i8ela na sas kano merikes erotiseis kai plz apantiste m..

1on:Pos ginete na kano ston server m oi players na min mporoun na drop items sto patoma??

2on:Mporw na fix ola ta quests t server mesw compile gt otan paw na arxiso quest m leei <you are not carrying out the quest kai m.....s??i kanenas alos tropos??

3on:eixa dei se enan server oti otan patouses to action victory gia + me phx etroges ban amesos dld elege <you have been banned and gm informed egw p ekana compile ekana to fix kai exi edo postari ena pedi kai otan kano enchant leei sini8os <inaprociate enchant conditions>kai dn kanei ban...

ty gia aftous p 8a me help :D

10 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

an enoeis na min peftoun ta items (armor.weapon....ktlp) ayto to kaneis mesa apo to sql vriskeis to items kai to kaneis.....

Tora sinfona me to quest to 8ema mallon den douleuoun ta quest sou kai giati ginete ayto!!!giati file prepei na valeis ton server mesa sto c:/ (skliro disko)......

kai sto 8ema to allo den ksero :P :P :P

• 0
Posted

an enoeis na min peftoun ta items (armor.weapon....ktlp) ayto to kaneis mesa apo to sql vriskeis to items kai to kaneis.....

Tora sinfona me to quest to 8ema mallon den douleuoun ta quest sou kai giati ginete ayto!!!giati file prepei na valeis ton server mesa sto c:/ (skliro disko)......

agnostos thanks mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!epitelous meta pao 1 xrono psaksimo ginete na kano quests!!!!!!!ttytytytytytyty :DD
  • 0
Posted

re c agnoste po kapios p na kseri mpori na m dosei mia buffer p na doulevi se l2j sketo interlude server 100% gt oles ma oles m vgazoun script error dld vare8ika na to vlepo gmt!!!!!!

• 0
Posted

ti akrivos errow sou vgazei vale mia foto kati....i alios pare to MSN mou kai an mporeso na se voi8iso kalos...gozos_@hotmail.com

se oles tis buffers ota patao ena buff na m kanei m leei script error  evala oles tis buffers t maxcheaters ala m vgazi to idio pragma kai dn kserw ti fteei eleoc dld... :// gia pare des...

http://img258.imageshack.us/my.php?image=mebgazeiaftotoerrormi0.jpg

• 0
Posted

ise sigouros oti i buffer p vazis to .py tis einai g IL?

re c einai 100% gia interlude..evala t stefouli tis oneo dev team ala pali ta idia ti mpori na fteei???
  • 0
Posted

loipon bro.....den to kaneis sosta mallon gia ayto....!!!loipon otan me kaneis add sto msn 8a ta poume ekei ok....me TeamViewer.....as klisi edo to 8ema giati 8a arxisoun se ligo ta spam... ;)

otan fortoneis enan buffer prepei na svineis ena arxio to opoio legete __init__$py.class den 8imame kai kala alla nomizo ayto einai....dld svineis sto C:\SERVER\gameserver\data\jscript pou exei ekei

meta sto C:\SERVER\gameserver\data\jscript\quests

kai telos sto C:\SERVER\gameserver\data\jscript\quests\99999_NPCBuffer

meta trexeis ton server kai pisteuo pos exei ginei....

pare ayton ton buffer kai ego ayton exo http://rapidshare.com/files/97792471/Kelin_s_NPC_Buffer_v1.0.rar.html