Bug Gia Enchant Se Kamael I hellBound

MadDealer

pairnete to oplo kai ta scrolls .... kai pate se ena opoiodipote wh.

anoigete to scrollaki kanete enchant to oplo p 8elete ALLA prin teliosei i grammoula t enchant kanete deposit t weapon kai --->> TARAN!!! MOLIS KOUMPOSATE :P

gia interlude den kani se low rate server ?

edit=gt sikosa polla ewd apota silenos me nani spoil spoil skil3 tora eime 40 alla ama ginete to rixno ta level ke xanapao silenos

piai interlude se cosmosl2?

alithia? wow tha to dokimaso kai ama doulepsi tha sou doso to spiti mou,to amaksi mou,ola ta lefta mou kai tin kopela m :)

re man an itan gia c4,c5 as to sizitagame :) den eimaste vlakes ^^

anoigete to scrollaki kanete enchant to oplo p 8elete ALLA prin teliosei i grammoula t enchant kanete deposit t weapon kai --->> TARAN!!! MOLIS KOUMPOSATE :P

doesn't work on my hellbound :)

k molis to kaneis 8a sou to System ena oreotato "Your Account Baned" min to dokimasete an 8ele ta acc sas exei perasti sto system olon ton server twra pia autos o tropos k kata 99% molis to kanete 8a fate to ban!

gia na to leei ayto to bug to paidi tha to exei dokimasei se kapion server an einai ontos alithia dose link tou server kai pes mas ti client einai gia na mn psaxnomaste :P

• 2 weeks later...