Πρόβλημα με GameGuard στο C5

Γειά σας. Καταρχάς, θέλω να σας συγχαρώ για το bot section. Έχω ένα πρόβλημα όμως με το C5. Στο log in screen μου βγάζει Gameguard update was cancelled. Please check your firewall and your internet connection status. Απενεργοποιώ το firewall αλλά δεν γίνεται τίποτα. Δοκίμασα το Gameguard Emulator αλλά δεν λειτουργεί σε servers που πρέπει να παραλλάξεις το hosts. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει??? Αυτό συμβάνει τόσο στον Official οσο και σε PVP Servers.

An me emulator doulevei, alla prepei na allazeis tin ip tou tote:

1) Xrisimopoieise ton emulator kai bale to ip tou server se ena l2.ini (view my server creation guide)

An oxi tote:

2) Exeis router? Bale tin ip tou ston IE/FF kai anoixe to port tou game guard (tha sou to leei nomizw).

L2.ini Method

First of all we download the file edit program (link at the end of the post) and we extract it (anywhere you want). Easy one! Now we run it and we press “open and decrypt” (first box on your left). We search a little and we go to our l2 system and open the… l2.ini file!!! Nice, now we search for “ServerAddr=127.0.0.1” (where 127.0.0.1 may be anything, just avoid it, find the “ServerAddr=”) If you want to play from your pc, just edit it to be ServerAddr=127.0.0.1, if you want others to connect, simply put the IP you got before from http://www.whatismyip.com/ and you put in your config files of login/game server. NOW IT’S THE HOT PART (and I say hot ‘cause that f*cking sh1t gets on my nerves, lol I always do it wrong even if it’s so easy) DO NOT PRESS that f*cking X button, but PRESS “Save and Encrypt” !!! Save it in 413 version (and press yes when it says “do you want to replace bla bla bla”). You are ready :)

Fileedit C5

http://www.4shared.com/file/9006788/58563197

From: http://www.maxbastards.gr/forum/index.php?topic=2397.0

lol ...

profanos den exei Internet e?

pigene sto c:/windows/system32/drivers/etc  Open Host (me simiomatario) kai grapse

127.0.0.1 localhost

127.0.0.1 l2authd.lineage2.com

127.0.0.1 testathd.lineage2.com

127.0.0.1 nprotect.lineage2.com

bale to emulGGuard 

pigene sto client anoikse to L2.ini  (me FileEdit.exe) file/Open file and decrypt

kapou stin arxi exei Servers Ip: vale 127.0.0.1 localhost KAI MIN KLEISEIS TO PROGRAMA OPOS KANOUN OLOI

pigene pali file/save file and decrypt 413 OK replace OK

poso magapas ?

kapou stin arxi exei Servers Ip: vale 127.0.0.1 localhost KAI MIN KLEISEIS TO PROGRAMA OPOS KANOUN OLOI

Ma, an balei 127.0.0.1 den exei kanena nohma...ekei bazei to ip tou server pou paizei etsi wste,

apo hosts o gg tiflonete kai blepei ta emulated arxeia

apo l2.ini paizeis

A, kai xrisimopoihse to edit (modify) button otan thes na allaxeis/prosthesis kati.

• 4 weeks later...