Jump to content

Thelo Na Rotiso Kati Se Sxesi Gracia Final Server Kai Interlude


Recommended Posts

Ithela na kano kapoia erotisi,mpori na fani anoiti,epeidi ksero oti o gracia final server litourgi kanonika klp klp me endoiaferi na trekso gracia final server me interlude client,pos mporo na to kano afto? mipos kseri kapoios?

Link to comment
Share on other sites

Ithela na kano kapoia erotisi,mpori na fani anoiti,epeidi ksero oti o gracia final server litourgi kanonika klp klp me endoiaferi na trekso gracia final server me interlude client,pos mporo na to kano afto? mipos kseri kapoios?

mesa sto loginserver properties h gameserver dn thumame akrivos sou dinei protocol range bres ti protocol einai to system sou kai balto mesa sto range

eimai sigouros pos dn tha doulepsei alla tespa

Edited by DarkLess*
Link to comment
Share on other sites

mesa sto loginserver properties h gameserver dn thumame akrivos sou dinei protocol range bres ti protocol einai to system sou kai balto mesa sto range

eimai sigouros pos dn tha doulepsei alla tespa

to ena komati einai ayto ..

 

meta tha prepei na allaksis kai ta paketa poy dexete o server kai poy stelni ( an einai diaforetika )

kai meta tha prepei na aferesis ta extra code kai paketa poy den stirizonte apo ton interlude opos h kamael fili

 

alla den nomizw na aksizi ton kopo idika an skeytese na to kanis me to l2j-server Gracia Final

Edited by pirama
Link to comment
Share on other sites

pantos pleon l2jserver interlude den vrisko genika kai eipa na to kano etsi,exis kammia kali idea?

ayto exoyn kani kai sto acis down grade apo final gracia an thimame kala

exoyn kani kapies anabathmisis ( exoyn prosthesi kai merika bug epitides kai to ekanan project gia na to poylane :P )

 

opote pisteyw pos pio eykolo kai apotelesmatiko tha soy einai na paris to acis kai na ftiaksis oti problima exei para na kanis oles aytes tis allages

Link to comment
Share on other sites

ayto exoyn kani kai sto acis down grade apo final gracia an thimame kala

exoyn kani kapies anabathmisis ( exoyn prosthesi kai merika bug epitides kai to ekanan project gia na to poylane :P )

 

opote pisteyw pos pio eykolo kai apotelesmatiko tha soy einai na paris to acis kai na ftiaksis oti problima exei para na kanis oles aytes tis allages

o tryskell ekane downgrade apo gFinal kai anoikse to acis? lol

Link to comment
Share on other sites

o tryskell ekane downgrade apo gFinal kai anoikse to acis? lol

nai an koitaksis se pio palia rev eixe apira tag apo tin l2j oti h allages ekines eginan sto 2.2 kai alles sto 2.3

oso pernane new rev siga siga sbinoyn kai ta tag alla sto 270-280 itan gemata me ayta ta tag

kai an ton rotisis den nomizw na to arni8h

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...