Jump to content
  • 0

Help


xTakegawa

Question

magkes kserei kaneis pws na anevasw site pou 8a teliwnei se .com kai pws na to steilw se eksoteriko ton server mou poso 8a kostisei kai pws 8a ruthmisw to site mou na kaneis apo ekei accounts ?

Link to comment
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

magkes kserei kaneis pws na anevasw site pou 8a teliwnei se .com kai pws na to steilw se eksoteriko ton server mou poso 8a kostisei kai pws 8a ruthmisw to site mou na kaneis apo ekei accounts ?

aytes oi erwtiseis exoun ginei 50000 fores sto forum psaxe ligo. gia site tha prepei i na ftiaxeis esy ta arxeia tou site i na ta agoraseis apo kapoion i na ta katevaseis apo kapou pou einai shared kai na plirwseis etairia gia na agoraseis domain. gia na kaneis ton server online prepei episis na plirwseis etairia. gia ta accounts iparxoun sto marketplace atoma pou poulane paromoia me ayto pou zitas alla prepei na vreis site pou na ipostirizei kai to account create ktlp. gia tis times einai analoga me to ti thes. pros to paron egw gnwrizw ayto http://hostchefs.eu/?language=greek&systpl=default

kai liga akoma. alla sou proteina ayto giati iparxoun ellines sto support kai tha mporeseis na sinenoitheis pio efkola

Link to comment
Share on other sites

  • 0

magkes kserei kaneis pws na anevasw site pou 8a teliwnei se .com kai pws na to steilw se eksoteriko ton server mou poso 8a kostisei kai pws 8a ruthmisw to site mou na kaneis apo ekei accounts ?

Agorase ena Domain apo kapia etairia kai xriazese kai enan server host prosekse omos o server p tha pareis na exei Unlimited Traffic kai episis na s dinei kai DB se periptwsei p theleis an fortoseis mesa ekei kai to forum vevaia times iparxoune polles!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...