Jump to content

Question

Recommended Posts

• 0
Posted

tha alakseis ton arithmo pu leei sto html tha leei p.x. goto 123456 auto to 123456 einai to id tou zone sto Teleports table stin database sou vres ton arithmo auton kai alakse ta cordinates an dn ksereis pws na ta vreis aplws pigene sto meros pu thes na ginete spawn kai pata /loc kai tha sou vgalei 3 arithmus o 1os einai o X o 2os o Y kai o 3os o Z

• 0
Posted

tha alakseis ton arithmo pu leei sto html tha leei p.x. goto 123456 auto to 123456 einai to id tou zone sto Teleports table stin database sou vres ton arithmo auton kai alakse ta cordinates an dn ksereis pws na ta vreis aplws pigene sto meros pu thes na ginete spawn kai pata /loc kai tha sou vgalei 3 arithmus o 1os einai o X o 2os o Y kai o 3os o Z

to ekana opws m eipes kai apla de phgenei pou8ena opws prin....

• 0
Posted

tha alakseis ton arithmo pu leei sto html tha leei p.x. goto 123456 auto to 123456 einai to id tou zone sto Teleports table stin database sou vres ton arithmo auton kai alakse ta cordinates an dn ksereis pws na ta vreis aplws pigene sto meros pu thes na ginete spawn kai pata /loc kai tha sou vgalei 3 arithmus o 1os einai o X o 2os o Y kai o 3ose

alla3a sth database ta cordinates kanw rr to server kai pali me phgenei ekei p me phgene den alla3e h tope8esia ,enw sth database m einai ta swsta cordinates p evala egw na phgenei....mhpws prepei na to alla3w kai apo kapou allou???

• 0
Posted

alla3a sth database ta cordinates kanw rr to server kai pali me phgenei ekei p me phgene den alla3e h tope8esia ,enw sth database m einai ta swsta cordinates p evala egw na phgenei....mhpws prepei na to alla3w kai apo kapou allou???

oxi mono sta teleports prepei na to alakseis

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...