Autovotereward

The_Teacher

Question

Kalispera,

exw ena provlima me to autovotereward.

den douleuei, dld den emfanizei to mnm me to posa votes exeis sto topzone/hopzone.

exw ena pack alla den exw source .

ean yparxei kapios pou na mporei na voithisei , as mou steilei mnm. mporo kai na ton plirwsw ean thelei.

Kalispera,

den douleuei, dld den emfanizei to mnm me to posa votes exeis sto topzone/hopzone.

ean yparxei kapios pou na mporei na voithisei , as mou steilei mnm. mporo kai na ton plirwsw ean thelei.

ti pack exeis arxika pes mas?

Kalispera,

prwta ap ola prepei na to anoixeis apo configs giati logika tha exei configs. 2on xwris to source an den mporeis na kaneis tpt an einai provlima tou code

Frozen pack exw.

profanos kai einai thema code.

peira ena arxeio autorewardheadler.class apo ena allo pack kai twra mou emfanizei to hopzone.

to topzone oxi alla ap oti kserw exei ksanalaksei prosfata to topzone , opote mallon auth einai h aitia.

exei kaneis kapoia lysh ?

Frozen pack exw.

peira ena arxeio autorewardheadler.class apo ena allo pack kai twra mou emfanizei to hopzone.

to topzone oxi alla ap oti kserw exei ksanalaksei prosfata to topzone , opote mallon auth einai h aitia.

pm me me to skype sou na se voithisw ;)

Frozen pack exw.

pare ayton ton code  kai an mporeseis na ton kaneis adapt gia frozen kalws..einai gia l2j freya...alla ap oti eipes den exeis source opote....

1) Go to L2J-Server/java/com/l2jserver/gameserver/model/entity and make 1 java file with name VoteRewardHopzone

2) Go to L2J-Server/java/com/l2jserver/gameserver/model/entity and make 1 java file with name VoteRewardTopzone

3) now open the file with name VoteRewardHopzone.java and paste here this code:   http://pastebin.com/Ltjm26qf

4) Save the file and close it.

5) now open the file with name VoteRewardTopzone.java and paste here this code:    http://pastebin.com/szb4HSQ4

6) Save the file and close it.

7) now go to L2J-Server/java/com/l2jserver/gameserver/Gameserver.java and add this:  // Vote System

printSection("Vote system");

if (Config.ALLOW_HOPZONE_VOTE_REWARD)

{

VoteRewardHopzone.getInstance();

}

if (Config.ALLOW_TOPZONE_VOTE_REWARD)

{

VoteRewardTopzone.getInstance();

}

8) Save file and close it.

9)now go to L2J-Server/java/com/l2jserver/config.java  and add this lines:  http://pastebin.com/9dzqGDtB

10) save file and close it.

11) now go to L2J-Server/dist/game/config/l2jmods.properties and add this lines at the end of the file:  http://pastebin.com/mMgLfryu

12)save file and close it.

Edited by nikosdevil20

pare ayton ton code : http://s.com/index.php?/topic/257-code-vote-system-for-freya-hopzone-and-topzone/ kai an mporeseis na ton kaneis adapt gia frozen kalws..einai gia l2j freya...alla ap oti eipes den exeis source opote....

I suggest you to remove your reply.

You're directing MAXCHATERS members to another "GAMING FORUM" are you tard?

Remove it otherwise you'll be reported to the local authorities.

Edited by The Beatanger

I suggest you to remove your reply.

You're directing MAXCHATERS members to another "GAMING FORUM" are you tard?

Remove your topic otherwise you'll be reported to the local authorities.

1st of all this share is mine and i dont give the link to he for the "GAMING FORUM" as you say i give the link to see the code

and the install steps. maybe you want i make new guide here for see snoz? you are crazy.

Edited by nikosdevil20

1st of all this share is mine and i dont give the link to he for the "GAMING FORUM" as you say i give the link to see the code

and the install steps. maybe you want i make new guide here for see snoz? you are crazy.

It's illegal man, you're not allowed to post links from other gaming forums.

LOL, if you want to help then post your code here .

It's illegal man, you're not allowed to post links from other gaming forums.

LOL, if you want to help then post your code here .

anyway i change my post cuz i realy dont like s@@k my b@@s. and if you dont like post links from other forums why you dont help he? im  newbie here and i try help all members if i can.  you and some members only search for find any wrong in posts no for help members.

Edited by nikosdevil20

anyway i change my post cuz i realy dont like s@@k my b@@s. and if you dont like post links from other forums why you dont help he? im  newbie here and i try help all members if i can.  you and some members only search for find any wrong in posts no for help members.

To be honest i'm not understanding what are you trying to say but yes correct.

To be honest i'm not understanding what are you trying to say but yes correct.

im trying to say this of you understund.  no one help here from old members same you. you have 1380 posts (you arent newbie) and you search for wrong posts you dont give help to he. anyway. lets stop that here cuz we spam and we are off topic.

Nikosdevil20 .

File auta gia na ta kanw thelei source ?

epeidh opws anefera den exw.

an den thelei na prospathisw na akolouthisw tis odigies sou.

Euxaristw pantos

an enoeis gia na ftiaxeis to vote system nai thelei source. den axizei o kopos na to kaneis ayto to prama..kalitera kane compile ena kainourio pack kai prosthese ekei oti goustareis mi kathesai kai pedevesai gia ena pack pou den axizei...gt gia na sou dwsan free pack den nomizw na exei kai ta trela pramata...(filika panta)

katalava ti les.

apla epeidh exw ksidepsei 1-2 mines na ftiaxno to pack , kai afisa sto telos

to vote (malakia) pragmatika  den ksero ti na kanw .gi auto asxoloume.

mono auto to provlima mou exei meinei kai pisteuw kapos na vrethei lysh.

katalava ti les.

apla epeidh exw ksidepsei 1-2 mines na ftiaxno to pack , kai afisa sto telos

to vote (malakia) pragmatika  den ksero ti na kanw .gi auto asxoloume.

mono auto to provlima mou exei meinei kai pisteuw kapos na vrethei l

afou den exeis peiraxei tpt apo codes ti allo parapanw exeis kanei? mono ta npc kai ta configs? ta server files mporeis na ta pareis kai sto kainourio pack npc ktlp den xreiazetai na ta ftiaxeis ola ap tin arxi. kai lisi den iparxei an einai java to provlima tou vote reward xwris na exeis ta source