marvinikos Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 :Pden pianei Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKuo Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 to dokimasa ston l2 cosmos alla gifos :( lathos psema ston kosmosl2 ama les to dokimasa ke doulebi mexri ke ta lvl ton mob lei alla prosoxi afta pou lei box den anigoune edit mipos den bazeis ta arxia sosta mesa sto system Link to comment Share on other sites More sharing options...
BloodyWarrior Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 pedia epidi vlepw pws exei kapoia problimata tha psaksw mipws vrw kanena pio teleutaio version kai ama vrw tha to kanw upload!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKuo Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 afto den exei problimata den sinadisa kanena toulaxiston ego ston cosmosl2 aplos ta box den anigoune Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKuo Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 soz moderatos kano duple post gt nomizo afto prepi na gini hide ke stiky gt doulebi se low rate server Link to comment Share on other sites More sharing options...
BloodyWarrior Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 soz moderatos kano duple post gt nomizo afto prepi na gini hide ke stiky gt doulebi se low rate server thx leon to kserw oti douleuei se arketous low rate server alla dn kserw ama douleuei se olous ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pk_Lover Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Gia Sas Pedia!! vrika ena exploit p nmz pws tha sas voithisei poli stous low rate server!! lipon ekana upload edw ~~~~> http://rapidshare.com/files/137880719/Interlude_Open_Chests.rar Exei Kapoia Psilo Provlimata Alla Dn nmz Na Sas Diskolepsei !! To Pws Litourgei Einai Eukolo Pernetai Ola Ta Arxeia P Exei Mesa Kai Ta Vazete Sto System Tou Server Sas Meta Gia Na Ksexwrisete Poia Chests Petane Scrolls Auta P Tha Sas Ta Bgalei Me Name Box Tha Anigoun Auta P Tha Sas Ta Bgalei Me Name Chests Dn Tha Anigoun ~Elpizw Na Boithisa~ ;) Egw eixa ena allo pou allaze kai ta xromata otan ekanes critical kai polla alla... + ta chest Link to comment Share on other sites More sharing options...
BloodyWarrior Posted October 20, 2008 Author Share Posted October 20, 2008 Egw eixa ena allo pou allaze kai ta xromata otan ekanes critical kai polla alla... + ta chest nai to kserw iparxoun diafora ama vrw kai alla na eisai sigouros oti tha ta post ;) Edit: Topic Updated! me tous server pou douleuei kai einai testarismeno!! [move]~Have Fun~ ;)[/move] Link to comment Share on other sites More sharing options...
rodionsk Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 otan les petane scrolls ennoeis me spoil i me key? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BloodyWarrior Posted October 21, 2008 Author Share Posted October 21, 2008 otan les petane scrolls ennoeis me spoil i me key? kai me ta dio .. auto to programm s leei mono poia anigoun me key/spoil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
moytas Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 ston dragon-network pantos leitourgei Link to comment Share on other sites More sharing options...
PriSoNeR-7 Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 egw auto to Dokimasa se 2 servers ston enan epiane kai leitourgouse kanonika!!!(Thanks)Kai ston allon den leitourgouse(:() Link to comment Share on other sites More sharing options...
BloodyWarrior Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 egw auto to Dokimasa se 2 servers ston enan epiane kai leitourgouse kanonika!!!(Thanks)Kai ston allon den leitourgouse(:() ok alla kanonika leme kai se poious server litourgi.. oxi etc aorista !! P.S: pes m ton server p litourgise gia na ton valw ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirKuo Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 man me esoses nase kala Link to comment Share on other sites More sharing options...
BloodyWarrior Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 man me esoses nase kala thx man .. alla min ksefigoume apo to topic ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts