Jump to content

[Gr] Ξερει Κανεις Απο Pc?


pav1809

Recommended Posts

Ποντίκι έχεις τώρα έτσι; Δεξί κλικ στο my computer > manage (ή στα ελληνικά διαχείρηση), device manager, keyboards.

Πάτα δεξί κλικ και uninstall πάνω στο πληκτρολόγιο σου. βγάλτο απ το usb και ξαναβάλτο αν δεν πετάξει συννεφάκι με το μήνυμα εγκατάστασης κάτω δεξιά

 

Οταν αλλάζεις μητρική τα αρχεία εγκατάστασης απο τα προηγούμενα hardware παραμένουν στον υπολογιστή. Γι αυτό συνιστάται το format. Να υποθέσω σου άλλαξε μητρική και δεν σου έκανε φορματ ή δεν καθάρισε τα αρχεία πριν κάνει εγκατάσταση το software της καινούριας μητρικής

Link to comment
Share on other sites

Nai den eqane format, to palio plhtrologio p dn einai me usb oute qan douleuei , otan to sindeo apla anavosvhnoun t fotaqia. tora to allo me to usb otan to evala eqane mono tou egatastash  douleuei, alla dn douleuoun 2 plhqtra opote....alla afou to pernei o upologisths edaqsh, 9a paro ena qainourio & logiqa 9a douleuei

Link to comment
Share on other sites

Nai den eqane format, to palio plhtrologio p dn einai me usb oute qan douleuei , otan to sindeo apla anavosvhnoun t fotaqia. tora to allo me to usb otan to evala eqane mono tou egatastash  douleuei, alla dn douleuoun 2 plhqtra opote....alla afou to pernei o upologisths edaqsh, 9a paro ena qainourio & logiqa 9a douleuei

 

q?

Link to comment
Share on other sites

nai to eqana , eqane eggatastash opos prin alla auta ta 2 qoumpia den douleuoun.....afou dn exei provlhma to pc & doulepse to plhtrologio apla 9a paro ena asirmato  & pisteuo 9a doulepsei, mporei na qlisei to topic euxaristo gia tis apanthseis 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...