Stuck Sub Bug in L2-Light

LEON5

Lipon anakalipsa ena oraio kolpaki ston l2light

stn giran mesa ine lvling area k exi ola ta npc t srv ekei..

me ena teras pas 79lvl

########################################################################################################################################

me to pou xtipisis to teras p pefti 1hit gt t exoun vali hp1 pas 79lvl kai ta skill erxonte automata kai gia na fortosi tosa skill argi 30-40sec

####################################################################

lipon kanete sub kai ... iste 40lvl me 2rd class afou xtipisete to mob kateuthian alazete sub sto char p thelete na pane ta skill .. kai etimo

kai gia na parete kai 3rd class skill alazete sto sub p isastan stn arxh kanete 3rd class k alazete class grigora ta skill pane sto sub pou tha valete !

oti den ktlv piteto

dokimasmeno ston l2light ..! 100% piani

den 3ero an douleuei pouthena alou =]  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

LEON said: so i found out a  bug at l2 server light: into giran which is a lvling area and there are all of npcs of serv there  with one mob u r 79 lvl

as soon as u hit the mob which can be killed with one hit cause its setted to be with 1 hp  ur skills come automatically  and in order to load up so many skills  it makes about 30-40 secs

so u make sub and ... u r 40 lvl with 2nd class and as soos as u hit the mob momentarily u change to the sub that u want the skills to be ... and u r ready

and in order to take  the 3rd class u change to the class that u was first  make 3 rd class  and momentarily u change sub and the skills will be at the sub u change to!

what u dont understand tell me

tested at l2light and it works 100%

i dont know if it works anywhere else =] ;D ;D ;D ;D ;D ;D

translated by johny4098  ;) ;)

e bre leio p to skeftikes afto :P palio kolpaki.Kai ena allo einai na hackaretai ton server oste na kanei roll back as poume kaneis ena char 80 lvl xwris na alaksetai tin triti class.hackaretai ton server oster otan pesei fisiologika tha sas girisi kapies ores pisw tha eistai 1 lvl me ta skill tou 80 etc alzetai ena subclass kai exetai kai ta dio skill

• 2 weeks later...

opote me auto to topic p ekana sto english boreis na kaneis stuck skills kai apo ala sub class dn to exw dokimasei apla ipo8etw...;)