Jump to content
  • 0

Mobs Problem!


IiIScreamIiI

Question

Geia sas kai pali, xrisimopoiw L2JFree Latest rev pack. Exw ena provlima, ta mobs dn mou dinoun EXP panta dld uparxoun polles periptwseis pou dn m dinoun katholou kai alles pou mou dinoun. Mipws kserete ti mporw na kanw?

Link to comment
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

an thes ena kalo interlude pack simpirose 20 posts kai kteuase tou lightmagic

file oriste to  lightmagic to pack..

 

 

 

tou TheMental Pisteuw einai kalytero alla dn 3erw kai pola....

 

Ti sxesi exoun ola auta pou mou lete me to provlima mou? An einai dunaton diladi! Anti na voithate katheste kai mazeuete posts!

 

-- Kapoios na me voithisei paidia! Kapoios sovaros!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file auta ta idous pack pou exis exoun pola problimata kalitera pare tou lightmagic pou einai poli kalo pack kai periexi Epic armors Link:

 

LINK REMOVED

 

K4rMaArr0ws: Min kaneis copy-paste links ta opoia mporeis na deis esy k eiNai akoma hidden

gia tous allous. . .

 

 

P.S:den eimai sigouros anebase to xp apo config rates.prop

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file auta ta idous pack pou exis exoun pola problimata kalitera pare tou lightmagic pou einai poli kalo pack kai periexi Epic armors Link:

 

 

 

P.S:den eimai sigouros anebase to xp apo config rates.prop

 

Dn einai sovara pack ta L2JFree kai poso mallon latest rev? An ikseres ligo tha evlepes oti kai tou lightmagic L2Jfree einai. Mono pou den ginetai na stisei kaneis sovaro server me preconfig. Tespa, oson afora to na anevasw to XP, tha to dokimasw an kai dn nomizw na allaksei tpt pantws euxaristw gia tin idea

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file auta ta idous pack pou exis exoun pola problimata kalitera pare tou lightmagic pou einai poli kalo pack kai periexi Epic armors Link:

 

 

 

P.S:den eimai sigouros anebase to xp apo config rates.prop

 

den dinoume to link tou lightmagik kai opoiou lightmagik etsi .. 8elei kapoia posts ... last warning

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...