Jump to content
  • 0

Question

Posted

pws ginete na allaksw to grade pou fenete mesa sto game? (oxi apo navicat)

k pws ginete na fenete diaforetiko to effect-glow twn augment sta weapons? px. panw sta fists na valw na fenete oti einai dual swords

kserw pws ginete apo to weapongrp alla dn kserw ti prepei na allaksw k apo pou fenete auto. :/

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

oso anafora ta grade gynonte server side, oso anofora ta glows ta effe ktlp einai client side.

nai egw dn eipa to anti8eto... to pws 8elw na ma8w... k dn milaw g ta grades apo navicat. apo to game pws ftiaxnonte... diladi na c dixnei oti ein a grade k na ein...

• 0
Posted

nai egw dn eipa to anti8eto... to pws 8elw na ma8w... k dn milaw g ta grades apo navicat. apo to game pws ftiaxnonte... diladi na c dixnei oti ein a grade k na ein...

Ingame den gynetai ayto pou les. Ingame to mono pou mpwreis einai atl+g kai na deis to id tou item na pas navicat kai na alakseis to grade. ama thes ta weapon tha pas sto table me ta weapon an thes armor tha pas sto table me ta armor....meta tha pas sto crystal type kai to alazeis p.x apo c to kaneis s.

Twra gia na fanei in-game prepei na peirakseis to client.

armorgrp.dat  >> crystal_type sou exei kati arithmous p.x: 0.0.7<(aytot alazeis apo 7 se 8 ),2.3.5.

• 0
Posted

Ingame den gynetai ayto pou les. Ingame to mono pou mpwreis einai atl+g kai na deis to id tou item na pas navicat kai na alakseis to grade. ama thes ta weapon tha pas sto table me ta weapon an thes armor tha pas sto table me ta armor....meta tha pas sto crystal type kai to alazeis p.x apo c to kaneis s.

Twra gia na fanei in-game prepei na peirakseis to client.

armorgrp.dat  >> crystal_type sou exei kati arithmous p.x: 0.0.7<(aytot alazeis apo 7 se 8 ),2.3.5.

Wraia euxaristw! ara to grade p fenete to item ftiaxnete apo ekei.

Gia to augment ksereis na me voi8iseis?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...