Jump to content
  • 0

Question

Posted

gia sas to title ta lei ola ti einai afto kai ti prepi na kano na to kano replace pack frozen epsaksa google den brika tpt kai meta ekana post lei leplays saga pos legete with new versrion to bgazi sto gameserver console

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

3anaprospa9ise se parakalw, den katalava xristo, ti einai to sugasuperctlass

mafou den kseris ti einai min grafis oute ego ksero aplos zitai replase new version
  • 0
Posted

mafou den kseris ti einai min grafis oute ego ksero aplos zitai replase new version

ise sovaros re file? ti den 3erw? metafrase afto to pragma "sugasuperctlass"  kai meta kane request gia help

• 0
Posted

ise sovaros re file? ti den 3erw? metafrase afto to pragma "sugasuperctlass"  kai meta kane request gia help

Έχει ένα δίκιο το παιδί και τουλάχιστον προσπάθησε εσύ να το ψάξεις για να καταλάβεις τι θέλει να πει....

@OnTopic

Αν θέλεις στείλε μου πμ με στοιχεία του TeamViewer(IP & Password) για να το ελέγξουμε μαζί...

• 0
Posted

gia sas to title ta lei ola ti einai afto kai ti prepi na kano na to kano replace pack frozen epsaksa google den brika tpt kai meta ekana post lei leplays saga pos legete with new versrion to bgazi sto gameserver console

Βγάλε μια φώτο για κάνε post γιατί δεν καταλάβαμε χριστό !!!

• 0
Posted

Έχει ένα δίκιο το παιδί και τουλάχιστον προσπάθησε εσύ να το ψάξεις για να καταλάβεις τι θέλει να πει....

@OnTopic

Αν θέλεις στείλε μου πμ με στοιχεία του TeamViewer(IP & Password) για να το ελέγξουμε μαζί...

lock the topic tha psakso kl wres kai pistebo na bro ti lisi alla to pezoun dev kai den kseroun oti afto ine kati san elenxos gia ta quest ta misa post pou kanan ine spam ama den kseris min apantas kai ty foto na balo den bgazi error aplos replace
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...