[Report] Karma Abuse

VeGe

http://maxcheaters.com/forum/index.php?action=ownkarma;u=76214

Ο λόγος ήταν ότι του έβρισα τη μάνα και την οικογένεια σύμφωνα με τον Cobra. Αν οι Μοds δουν ότι λέω κάτι για τη "ΜΑΝΑ" του, ή ότι του βρίζω την "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ" του να μου πουν και μένα.

http://maxcheaters.com/forum/index.php?action=ownkarma;u=76214

Ο λόγος ήταν ότι του έβρισα τη μάνα και την οικογένεια σύμφωνα με τον Cobra. Αν οι Μοds δουν ότι λέω κάτι για τη "ΜΑΝΑ" του, ή ότι του βρίζω την "ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ" του να μου πουν και μένα.

epidh eisai karampouzouklis kai goustareis na pezeis me tis lekseis.

Έκανα ένα report για Καρμα Abuse αν θες τράβα υπερασπίσου τον εαυτό σου και δώσε τις αποδείξεις σου.

Poly wrimos enowhte.

Θα σπάσω τη τζαμαρία του δωματίου των γονιών σου και θα πλαγιάσω πλάι της.

Και όταν γυρίσεις από τη δουλειά θα σου πάρω το 50ευρώ και θα της δώσω τα 25 για τις υπηρεσίες της και τα άλλα 25 θα τα πιω μπύρες στην υγεία σου.

Βασικά το μετάνιωσα. Δε θα της δώσω τίποτα.

Δώρο της κάνω έτσι και αλλιώς!

Εντωμεταξύ ρε δικέ μου όλα αυτά τα κόλπα που τα χει μάθει; Σοβαρά τώρα κάθε φορά ράκος φεύγω

ο νοών νοείτω για να μην πάθεις καρκίνο και σε  χάσουμε....

Επίσης τα μάτια μου παθαίνουν καρκίνο με το πως γράφεις.

Βye

Ο Gmod(Zake) του φόρουμ είχε αναφέρει πως επιτρέπεται το flame στα spam topics -με το οποίο διαφωνώ- οπότε το -karma δεν ισχύει,fixed και θα το έκανα lock αν κάποιος μου έστελνε σε pm ότι είχε προσβληθεί, διότι είχαν αρχίσει πολύ νωρίτερα τα flame/insults από άλλους.

Και σταματήστε να στρέφεστε στο προσωπικό επίπεδο καθενός.

we can dekarma in spam section too(asked maxtor about that before), i dont understand greek but if its really insult you guys should regive him -1 it doesnt matter where you say things.

we can dekarma in spam section too(asked maxtor about that before), i dont understand greek but if its really insult you guys should regive him -1 it doesnt matter where you say things.

Since xdem flame you,right?

You guys dont keep the rules and expect that,you are doing some extra by yourselfs?

Then stop crying about ppl and stop acting like you want new blood.

Since xdem flame you,right?

You guys dont keep the rules and expect that,you are doing some extra by yourselfs?

Then stop crying about ppl and stop acting like you want new blood.

wtf are you talking about, when i gace him a karma and he reported i asked maxtor about the rules and we can dekarma anyone anywhere theres no such thing like no dekarma in spam section.

Please just dont post if you dont know what your talking about...

wtf are you talking about, when i gace him a karma and he reported i asked maxtor about the rules and we can dekarma anyone anywhere theres no such thing like no dekarma in spam section.

Please just dont post if you dont know what your talking about...

Everyone on spam section flame without a single warning and when xdem did it on you,he got dekarma. Now after that all ppl will get dekarma?

WHY SO MAD

Ναι το ότι κάθε φορά που δεν έχουν τι να πουν το γυρνάνε στα προσωπικά εμένα και του VeGe δε σας ενοχλεί ας πούμε.

Έλα μωρέ μαλάκα..που μου έρχετε ο άλλος και είναι active για 3 και μετά τον ονομάζουν 'coder' και τώρα μου έχει και άποψη. Γάμησέ μας

Έλα μωρέ μαλάκα..που μου έρχετε ο άλλος και είναι active για 3 και μετά τον ονομάζουν 'coder' και τώρα μου έχει και άποψη. Γάμησέ μας

Εν τω μεταξύ με τόσο flame που πέφτει στο spam θα πρεπε να χε φάει το μισό forum ban.

Εν τω μεταξύ με τόσο flame που πέφτει στο spam θα πρεπε να χε φάει το μισό forum ban.

Αυτό ακριβώς,δεν είμαι υπέρ του flame βέβαια καθώς σπάνια θα με δεις να βρίζω.. Αλλά ποτέ δεν υπήρχε κανονισμός,απλά αυτός έγινε butthurt όπως φαίνεται.

Everyone on spam section flame without a single warning and when xdem did it on you,he got dekarma. Now after that all ppl will get dekarma?

WHY SO MAD

the rules say you can be dekarmed anywhere also as i said to xdem it was a reference post only because i could have given a -1 to him in almost any of hes posts.

If you want to lick the guys ass atleast do it properly...

Lick what? I let that for the staffers :*

lol every single staffer hates xdem so again get your facts together before posting please :D

Also you are an asslicker scum simply because the moment i reopened this topic and said that the overruling of cobras dekarma may be invalid because it doesnt matter where we give the dekarma, you instantly ignored the topic and went on attacking me so you can get some good points with xdem so please if you want to go into bed with the guy just tell that to him in pm but dont make a fool out of yourself