vl4d Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 den 3erw to problima apla ta source den exoun kanena error alla sto build m vgazei polla tetia.. [javac] C:\Users\vl4d\workspace\--\src\net\---\---\--.java:3: error: package com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance does not exist [javac] import com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance; ed:den einai akrivos source as poume einai kati san diko m code kai kanei connection me h5 source..
0 Fanky Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 den 3erw to problima apla ta source den exoun kanena error alla sto build m vgazei polla tetia.. [javac] C:\Users\vl4d\workspace\--\src\net\---\---\--.java:3: error: package com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance does not exist [javac] import com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance; ed:den einai akrivos source as poume einai kati san diko m code kai kanei connection me h5 source.. κάτι λάθος θα έχεις κάνει στο checkout.
0 vl4d Posted August 22, 2012 Author Posted August 22, 2012 κάτι λάθος θα έχεις κάνει στο checkout. pio checkout to error den einai sta source alla sto diko mou build des ti lew :P ph pos exei o Rizel to Phoenix se freya/h5 version pou einai me jar etsi ekana egw kati diko m alla sto build m vgazei error..
Question
vl4d
den 3erw to problima apla ta source den exoun kanena error alla sto build m vgazei polla tetia..
[javac] C:\Users\vl4d\workspace\--\src\net\---\---\--.java:3: error: package com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance does not exist
[javac] import com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance.L2PcInstance;
ed:den einai akrivos source as poume einai kati san diko m code kai kanei connection me h5 source..
2 answers to this question
Recommended Posts