Help ..log with non pathed system!!!!!!!!

skaraz

Question

Gia kai xara se olous, ekana afto to topic gt paratirisa oti kanontas pathed ena system kai mpenontas me to l2.exe ston server den leitourgei ousiastika to gameguard me apotelesma na min iparxei h sxetikh asfaleia.Mporei kapoios na dosei esto mia basikh kateythinsh pos logaroume me to l2.bin xoris patch etsi oste na leitourgei to gameguard??

8 answers to this question

an den thes na piraksis to system mporin na mpis kai me host

C:\Windows\System32\drivers\etc hosts.txt

tin ip toy server soy l2authd.lineage2.com

tin ip toy server soy l2testauthd.lineage2.com

Χρειάζεσαι απλός ένα νέο patch που να περιέχει τον GameGuard φάκελο μέσα. Δεν παίζει κανέναν ρόλο το l2.bin(αυτό το αφήνεις όπως είναι) Απλός πρέπει πολύ απλά να προσθέσεις τον φάκελο του GameGuard και είσαι έτοιμος!

katebasa ena gameguard pou brika to ebala sto system alla me kickari apo to game kai mou leei  failed to respond in gameguard query ..den exei kapia setups pou prepei na ginoun?kai ti akribos apofevgeis me to gameguard?eyxaristo ek ton proteron.....

katebasa ena gameguard pou brika to ebala sto system alla me kickari apo to game kai mou leei  failed to respond in gameguard query ..den exei kapia setups pou prepei na ginoun?kai ti akribos apofevgeis me to gameguard?eyxaristo ek ton proteron.....

GameGuard=Prostasia apo kakovoula progs opws phx/hlapex etc.... erm eixa postarei kapote ena Nprotect pou einai gia to GameGuard alla prp na to psaksw. Otan to vrw tha kanw edit to post mou opote prospathise na koitas to topic sou se periptosh p kanw autin tin alagh :).

:) sorry pou epanerxome toso syntoma kai na se eyxaristiso kai pali exile ...to 216.107.250.194 nprotect.lineage2.com to bazoume sto pc mas gia na apofevgoume to gameguard error?ego basika thelo na exo ston server mou to GameGuardEnforce = True

oste na min sindeonte hacking tools me to psevdonimo l2.exe sto port mou to problima mou eine pos na setaro sto client to gameguard ,dioti to system mou den periexei to gameguard kai otan kano

GameGuardEnforce = True to login mou kikari tous pextes apo ton server .... :o

:) sorry pou epanerxome toso syntoma kai na se eyxaristiso kai pali exile ...to 216.107.250.194 nprotect.lineage2.com to bazoume sto pc mas gia na apofevgoume to gameguard error?ego basika thelo na exo ston server mou to GameGuardEnforce = True

oste na min sindeonte hacking tools me to psevdonimo l2.exe sto port mou to problima mou eine pos na setaro sto client to gameguard ,dioti to system mou den periexei to gameguard kai otan kano

GameGuardEnforce = True to login mou kikari tous pextes apo ton server .... :o

Κοίτα εάν έχεις θέμα με το σύστημα του σέρβερ σου χρησιμοποίησε το host καλού κακού γιατί μόνο έτσι αποφεύγεις το GG Force.