Vrika Enchant bug pou pianei 100%!!!

Loipon vrika ena bug pou pianei mono se kamael servers prepei na fteiaxeis mia clan na pas sto warehouse tis clan kai na kaneis + to weapon tin ora pou kanei sin pou gemizei i bara afiste grigora to weapon h tin armor mesa sto warehouse kai etoimo mono min to dokimasete white eagle einai ban kateftheian To exo dokimasei kai se allous 17 server kai pianei :D  Say thanks plz

Einai palio kai sxedon se olous tous sever exei ftiaxtei kai auto to exploit to exei vrei o ShadKid

Na to original post, ali fora na dineis credits nomizo T_T

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

First of all I must give credit to SkaKid for making this video and telling me about the bug.

The process:

Put your weapon and enchant scrolls on your skill bar.

Open wh keeper dialogue - choose deposit.

Double click weapon so it is in lower deposit window.

Click enchant scroll on skill bar

Enchant weapon

Before the timer reaches the end

Press skill bar to equip your weapon

And immediately click confirm to deposit your weapon to the warehouse.

If done correctly your weapon will be enchanted in case of succes or will stay the same in case of fail. You will find it in your WH.

GL and hf.

Comment : Alright, damnit...

Who I am:

Asa - MaxCheaters

Atticus - ePvP

SkaKid - Lethal Gaming / Others

Original exploit was posted by cs1984 on MaxCheaters Nov. 24, 2007 using L2phx. I found out that L2phx was not necessary as shown in the video.

Since the exploit was passed around out of control, it wasn't too long until a fix was put out. Around the middle of February, l2j rev. 1760 (if I remember) adds an AUTO.PUNISH--ban, kick, jail, etc-- to any attempts of the exploit. So, there are many servers where this no longer possible.

Video : http://www.megavideo.com/?v=HM28QMIW

re seis omws ston l2gold dn exei bara gia to enchant...3erei kaneis to ginetai ekei??ldl me to p pathseis ok sto enchant spaei an einai prin prolaveis na kaneis kati allo....

einai dunaton na to rwtas auto?? s leei oti douleuei se olous tous kamael kai se merikous hellbound..O Gold einai C4...!!!!!

EDIT : *ta cheats se enan server p den uparxoun cheats einai anousia..k kala na eisai dunatoteros apo tous allous kai na tous rixneis olous me cheat?? moufa..

*ta cheats omws se ena server pou oloi paizoun me walker,L2phx ktl einai dikaia..

AMA DOULEUEI EISAI ARXONTAS..TY