Jump to content

Recommended Posts

Posted

Thanks vstrom. Xrisimopihsa to tropo gia C3 opoios eftixos doulevi mia xara.

Pados eimaste poly piso se gnoseis gia ta nea antibot systimata kai ama bali kai o TG na do ti tha ginei.

Posted
mono pou to protocol den nomizw na ekatse allos na to brei me ton kanoniko tropo.apla to kana egw post k to pirate oloi apo mena.gia ka8iste na to brite kanonika na doume an 8a breite protocol kai istories.ante

Maxbastards MOG Forum Index » Lineage II » Lineage II Exploits » Bots » How to Find Token! (C3+C4 Servers)*UPDATED

Eleos

http://www.maxbastards.gr/portal/viewtopic.php?t=198&highlight=token

gia dokimase na to breis me afton ton tropo.
Posted
mono pou to protocol den nomizw na ekatse allos na to brei me ton kanoniko tropo.apla to kana egw post k to pirate oloi apo mena.gia ka8iste na to brite kanonika na doume an 8a breite protocol kai istories.ante

Maxbastards MOG Forum Index » Lineage II » Lineage II Exploits » Bots » How to Find Token! (C3+C4 Servers)*UPDATED

Eleos

http://www.maxbastards.gr/portal/viewtopic.php?t=198&highlight=token

gia dokimase na to breis me afton ton tropo.

Plaka kaneis? kai vevea to vriskeis. Egw toulaxiston kai to token kai to protocol to vrika amesws. Twra pou ekana tin patatia kai den mporousa na setarw to walker einai allo 8ema. Alla eipame edw eimaste gia na ta moirazomaste oxi gia na vgazoume ta komplex mas

post-2354-13791255018_thumb.jpg

Posted

ontws.egw egrafa revision k dn mou bgaze to protocol...mou bgaze kt teliws akuro.k nomiza oti 8a ine kana kolpo tou static k etsi to psaksa monos mou to protocol (xwris cntrl kai f)

• 3 months later...
Posted

To walker tou TG periexei kai alla server px l2elite(By agahnim) to problhma m einai oti oso kai na pataw apo to ABC version 2.6 aplws dn m vgazei tpt ti 8a mporousa na kanw?

Agahnim an exeis kamia logikh apantisi pes MaS :P

Cya..

• 7 months later...
Posted

Vre seis, ti to kourazete to thema? Afou ekana update! Deite apo => EDW <= gia tin new version kai stamatiste na psaxnete ta protocol kai istories.

den mou vgazi kanena file !!!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...