Jump to content
  • 0

Mia mikrh voithia parakalw


Jokers

Question

Hello. Prosfata efia3a enan l2j server kai ola douleuoun roloi ektos apo kapia npc kai tetia sto gameserver pou den mou ta vriskei ala auto den dimiourgei megalo provlima (pisteuw). Telospanton auto pou 8elw na pw einai oti me to pou benw ston server mou kai paw na fia3w pexth, 1on den mou fiaxnei kai 2on efia3a apo to Characters.properties kai den mou benei.... eimai kainourgios me ola auta den exw 3anadoulepsei , kanenas na me katatopisei please? :)

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Hello. Prosfata efia3a enan l2j server kai ola douleuoun roloi ektos apo kapia npc kai tetia sto gameserver pou den mou ta vriskei ala auto den dimiourgei megalo provlima (pisteuw). Telospanton auto pou 8elw na pw einai oti me to pou benw ston server mou kai paw na fia3w pexth, 1on den mou fiaxnei kai 2on efia3a apo to Characters.properties kai den mou benei.... eimai kainourgios me ola auta den exw 3anadoulepsei , kanenas na me katatopisei please? :)

 

e logika l2j server :)

 

+ pos ginete na ftia3eis char apo edw? Characters.properties

Link to comment
Share on other sites

  • 0

l2java einai kai exw katevasei to DP kai to GS apo l2jserver.com nightlies. einai interlude btw. kai den kserw pws efia3a char apo to character.properties ala otan egrapsa to onoma tou char ekei kai lvl kai ola sto pexnidi mou emfanistike kanonika ala den logarei.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ti les re agori m eleos to char ton knc opos kanoun oli kai meta mpeneis sto database kai vazeis access.. den 3erw ti exeis kanei ala apo ta config den kaneis character.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ti les re agori m eleos to char ton knc opos kanoun oli kai meta mpeneis sto database kai vazeis access.. den 3erw ti exeis kanei ala apo ta config den kaneis character.

wrea epeidi opws ipa kai stin arxh eimai newbie me auta molis arxisa na asxoloumai mipws boreis esy na me voithiseis sxetika me to provlima mou? giati den mou fiaxnei chars? mou leei failed to create i kati tetio sinexia

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kalispera ( mipos ta error poy soy bgazi oti lipoyn einai apo tin db kai oxi apo ton gameserver? )

dokimase na ksana kanis install tin db (elenkse an sto navicat sto l2jdb iparxi arxio Character)

ston game server soy bgazi kapio error?

to pack to pires etimo? an to pires etimo mpori na einai kai fail toy pack kai na prepei na bris kapio allo....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kalispera ( mipos ta error poy soy bgazi oti lipoyn einai apo tin db kai oxi apo ton gameserver? )dokimase na ksana kanis install tin db (elenkse an sto navicat sto l2jdb iparxi arxio Character)

ston game server soy bgazi kapio error?

to pack to pires etimo? an to pires etimo mpori na einai kai fail toy pack kai na prepei na bris kapio allo....

h alh8ia einai oti otan ekana install to db mou evgaze kati errors gia kati npc kai diafora kai egw pataga continue , diladi i pi8anotita na lipun arxeia i kati tetio einai megalh. kai otan trexw to gameserver.bat otan vriskei ton server mou meta mou vgazei episis kati errors gia kati npc kai mou leei na kanw update to dp mou. to pack to pira etoimo me tin enoia oti to vrika kapou to katevasa kai ekana register ton server ktlp...

erwthsh: otan pas na kaneis create char sou petaei kanena error sthn consola?, an nai tote kado post,

oxi den mou vgazei error stin consola. mesa sto client sto character creation mou vgazei katw katw ekei pou leei valte onoma mexri 16 xaraktires i kati tetio, ekei mou vgazei failed to create i kati paromio den 8imamai akrivws

Link to comment
Share on other sites

  • 0

oxi ... den kseris akoma an fteei to pack....

pigene sto navicat kai des pia arxia lipoyn...

px an exeis 120 sql kai exei perasi 119 apla prepei na diorthosis to sql poy den perniete..

an sta exei perasi ola kai ta 120 px tote kanta delete ola kai ksana kane instal tin db

otan ksana kanis instal simiose pia arxia exoyn error

peraseta xirokinita me to navicat (gia na dis se pio simio exoyn error) kai diorthose to

(den einai diskolo , apla epidi eisai new isos pedeytis ligo stin arxi)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...