Jump to content
  • 0

[Help] teleports (=locked=)


Traixz

Question

kalispera. Exw kanei ena offline server gia na mathw genikos apo development mipos kapios tha mporouse na mou pei gia na allaxw ena iparxwn teleport apo mia gk pou prepi na paw navicat? i sto html tou ai ti kanw? mia fora epixirisa kai otan pataga sto simio p allaxa me pigene sti mesi tis thalasas to ixa allaxi apo navicat  parakalo oso pio apla mporite :) gt den xerw kai polla an ipari idi to topic zitw signwmi  (episisvrisko ta xyz me /loc auta vazw?)  :-\ :-\ euxaristw gia ton xrwno sas!

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

me apla logia opws thes kai esu

mpneis sto game grafeis /loc se vgazei to sumeio

pas navicat sto table custom_teleport i sto table teleport (ena apo ta duo opoios thes esu einai to idio pragma)

anoigeis ena apo ta 2 table pou thes esu

 

sto description vazeis to name pou thes sto ID vazeis ena ID omws na min uparxei ksana auto to ID diladi vale 99999/99998/99997 kai paei legontas

sto loc x y z vazeis auta pou sou edwse mesa sto game pou egrapses /loc

sto price vale 1000 (einai posa adena na pairnei) kai sto fornoble vazeis 0

(ean valeis 1 gia na pae kapoios ekei pou thes tha prepei na einai noble)

 

twra apo tin Database exeis teleiwsei twra pas Server\gameserver\data\html\teleporter

ean exeis katevasei kapoia gatekeeper apo edw apo to mxc anoikse to arxeio tis gatekeeper to arxeiko pou ekei se leei Kingdoms Farm Zones Necropolis kai alla diafora px se exei auto edw

 

<tr><td><a action="bypass -h npc_%objectId%_Chat 2"><font color="8000C0">Noobie Zones</font></a></td></tr>

sou leei oti ta ID apo to Teleport einai sto htm me onoma -2 diladi ean to arxiko htm eixe onoma 9999 ta Noobie Zones einai sto 9999-2 . anoigeis to arxeio me onoma 9999-2 i opws aliws onomazete se esena kai mesa tha exei diafora tetoia

 

<tr><td><a action="bypass -h npc_%objectId%_goto 50001" msg="811;Dark Elven Village"><font color="80F0FF">Dark Elven Village</font></a></td></tr>

 

twra gia na valeis to kainourio sou teleport alazeis to 50001 me auto to ID pou evales stin Database sou me to 99999 i oti alo evales

 

ean den katalaves mporw na se help meso teamviewer

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...