Jump to content

[GR]Oι Αnonymous ''επιτέθηκαν'' στη Χρυσή Αυγή...


MixMasteR

Recommended Posts

den peirazei opws tin katantisane twra 8eloume isxura metra oxi paparitses dunamiki efodo sta spitia tous kai oksoooooooooooo

tha su arese esena omos na su boune sto spiti s me to etsi thelo  UPARXOUNE KAI T ANTHROPINA DIKAIOMATA RE GAMOTO
Link to comment
Share on other sites

tha su arese esena omos na su boune sto spiti s me to etsi thelo  UPARXOUNE KAI T ANTHROPINA DIKAIOMATA RE GAMOTO

 

Se emena pou eimai ellinas kai eimai nomima stin Ellada 8a me piraze ston allodapo pou 8a exei mesa kai 800 tsantes kai kinita kala 8a tou kanoun.

Link to comment
Share on other sites

Se emena pou eimai ellinas kai eimai nomima stin Ellada 8a me piraze ston allodapo pou 8a exei mesa kai 800 tsantes kai kinita kala 8a tou kanoun.

dld oloi oi alodapoi eine kleftes? to 3eris oti uparxun spires me alodapous pou klevun kai o egefalos eine ellinas ?
Link to comment
Share on other sites

sta @@ mou na mpoune spiti mou etsi egw den ekmetaleuome xwres kai katastaseis gia diko mou sumferon

sta @@ mou ta an8rwpina dikaiwmata den eimai an8rwpistis 7kkk eimaste ama pe8anoun merikoi elafrinoume tin gi

endiaferome gia ta an8rwpina dikaiwmata ellinwn stin xwra mou

ektos kai an sumfwneis kai esu me tin lagarde pou leei oti stenaxwriete pio polu gia ta paidia stin afriki para gia tous ellines

opote na pe8anei i afriki den 8a klapsw ka8olou egw ti kanw edw pera me noiazei kai oti exw sunidisi kai i8iki den eimai skuli

Link to comment
Share on other sites

sta @@ mou na mpoune spiti mou etsi egw den ekmetaleuome xwres kai katastaseis gia diko mou sumferon

sta @@ mou ta an8rwpina dikaiwmata den eimai an8rwpistis 7kkk eimaste ama pe8anoun merikoi elafrinoume tin gi

endiaferome gia ta an8rwpina dikaiwmata ellinwn stin xwra mou

ektos kai an sumfwneis kai esu me tin lagarde pou leei oti stenaxwriete pio polu gia ta paidia stin afriki para gia tous ellines

opote na pe8anei i afriki den 8a klapsw ka8olou egw ti kanw edw pera me noiazei kai oti exw sunidisi kai i8iki den eimai skuli

skuli dn ise  oute anoteros oute katoteros apo kapion alon  eise enas anithikos ratsistis pou niazete mono gia thn parth tou.kai na su po kati pes pas esu se mia alixwra doulia dn exis ? ok  ti tha kanis tha katsis na psofisis? kala apo oso 3ero kanenas nazistis dn ala3e gnomi  trava psifise de3ia  na dis ti gluka .na madepsw kai kati alo?eise fan tou patakou -tou papadopoulou-kai tou ioanidi ee?
Link to comment
Share on other sites

dld oloi oi alodapoi eine kleftes? to 3eris oti uparxun spires me alodapous pou klevun kai o egefalos eine ellinas ?

 

To 3erw oti mporei na ginete auto..Alla an den ipirxan allodapi autos o ellinas den 8a eixe tropo na klepsei gt 8a eperne tin doulia apo auton pou efeugan..

Link to comment
Share on other sites

To 3erw oti mporei na ginete auto..Alla an den ipirxan allodapi autos o ellinas den 8a eixe tropo na klepsei gt 8a eperne tin doulia apo auton pou efeugan..

pooooo kala ti betovlakes kikloforoune!!! file eimaste autokatastrofikos laos DEAL WITH IT!!!
Link to comment
Share on other sites

توفيق عكاشة يعرض جريمة الإخوان بقتل مواطن بتونس deite prwta ti 8a mas kanoun kai pios ekane ban Steven7 na pei twra
Link to comment
Share on other sites

mexri 12 sept den mporw na postarw kai pm...

telos pantwn kala stuliaria se tSyriza kai KKE katakefala etsi paei otan upervenete to orio tis malakies

pios mou evgale auta ta dikaiomata na to pei

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...