gia to bug ston pvp

IamOnfire

E to mamimeno to bug . M dinoun adenas ston pvp (kana dis) kai dn m leme re ta atima to kwlobug!! kapios an to 3erei pm me re guys i kante to post sto forum dn ginetai mono me nania sas to lew gia na 3erete deite kai parakatw!!

post-5885-137912550168_thumb.jpg

Ok this picture is from the game server ( the game.gr) and mayde some "noobs" found a new adena bug soo the grocery shop is full soo i post the picture isn't it LOL?

Prokeitai gia ena bug to opio leitourgei ston TG PvP server apo thn kiriakh pou perase meta apo ena restart.Exo akousei pos agorazeis ligous crystals a grade apo to Grocery kai me kapio tropo ginontai 9.999

pou an ta poulhseis bgazeis 750m....Oloi exoun plouthsei

Parakalo opios to kserei as mas to pei h toulaixston as mas boh8hsei ingame dinontas osa adena borei...

Efxaristo

tsampa parakalas file m!!olo to the game to exei ma8ei to bug alla kapoioi apo dw mesa kai as to xeroun den theloun na to moirastoun mazi mas!!To forum einai gia na boithame o enas ton allon alla to mono p blepw einai oti o allos leei sell 1 dis crystals gia 10 euro!ELEOS Egw paw stoixeima oti tha to poune molis to klisoun opws egeine k me ta stack buffs!!

Ok this picture is from the game server ( the game.gr) and mayde some "noobs" found a new adena bug soo the grocery shop is full soo i post the picture isn't it LOL?

aha LOL , right very funny :lol: