Jump to content

Recommended Posts

Posted

γεια σας.εχω ψαξει αρκετουτσικα να βρω κατι σαν το l2lige το οποίο να μπορεί να κανει edit το itemname-e.dat γιατι χειροκινιτα τις ποιο πολες φορες μου βγαζει error, θα ηθελα αμα ξερει κανεις να μου στιλει κανενα link για κατι παρομοιο. εφχαριστο πολυ!

Posted

ani3e to file armor/weapon den 3erw k egw ti einai.katevase to File edit gia to Client pou usaris kai pernata me copy/paste sto itemname-e.dat ~

Posted

pedia  me to file edit  otan editarw apla to description apo to item  pou exw customarei,gia na diksw ti stats dini , me vgazei error ,giafto psaxnw kati san to l2lige

Posted

to l2lige den exi itemname-e.dat

to l2lige se boithaei gia na alakseis ta xromata sto arxeio p kanei display ta messages px otan pezeis pvp s bgenei to damage deksia aristera(esu to kathorizeis) kai bgenei me ena sugkekrimeno xroma

apla to l2lige mporei na se boithisei kai na s deiksei pio xroma einai pio kai na to baleis pio eykola

to itemname-e.dat einai diaforetiko einai to arxeio to opoio krataei ta onomata apo ta item eksisou bgike kai to onoma item-name

otan leme item ennonoume accesorys px. maskes alla item san opla ,recipes kai apo ekei mporeis apla na alakseis :

id kai to onoma aytounou tou item (px enws custom)

to id einai o arithmos o opios an mesa sto game san admin thes na to pareis sto inventory sou tha pathseis //craft_item "kai to id xoris ta ""

etc alazeis to id px

ID    Onoma          kai ayta einai ales plirofories oi opies den xreiazete na alakseis

57 Adena a, -1 a, a, a, a, 0 0 0 a,

elpizw na se kalipsa , mporeis na breis file edit gia na kaneis edit to itemname-e.dat  edw elpizw na se boithisa (kanw report gia na mpoun [gr] tags )

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...