Jump to content

Recommended Posts

Posted
οποτε επειδη ολοι απ τον Οτε παιρνουν συνδεσεις,θα παρουν τα 3 ολωνων :P

Τοτε τι μας τα πριζουν οι εταιριες με οπτικα δικτυα ινων και μ@%$#%# ? Αν ισχυει αυτο που λες καιρος να αλλαξουν γραμμεςςςςςςςς Γιατι και εγω πιανω μεχρι 15-6 και ειχα παρει τηλεφωνο λεω αφου για 24 πληρωνω γιατι εχω 16? και μου λενε λογω παλαιων γραμμων .. ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

Posted

Τοτε τι μας τα πριζουν οι εταιριες με οπτικα δικτυα ινων και μ@%$#%# ? Αν ισχυει αυτο που λες καιρος να αλλαξουν γραμμεςςςςςςςς Γιατι και εγω πιανω μεχρι 15-6 και ειχα παρει τηλεφωνο λεω αφου για 24 πληρωνω γιατι εχω 16? και μου λενε λογω παλαιων γραμμων .. ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

Πληρώνεις για έως 24 mbps και όχι για 24.

 

Περιττό να πω πως ο ΟΤΕ θα είναι ο τελευταίος που θα βγάλει στην αγορά το VDSL μιας και δεν τον αφήνουν.

Posted

nme isxii se merikes perioxes pira fon rotisaego pou meno edesa den ginete na balo lei sintoma tha erthi kai eki

Καλό θα ήταν να μην γράφεις όταν πίνεις.
Posted

kai na valoun 52 mbps, toulaxiston emis edw dn 8a ta pianoume.

Exw 24ara sindesi k pianw 8mbps, 52 na kanoun , pali 8mbps 8a pianw opote?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...

Important Information

This community uses essential cookies to function properly. Non-essential cookies and third-party services are used only with your consent. Read our Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..