Paides exw ena provlima.....!O Goldefinger malon mporei na me help!!!

paides exw auto to pack http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=6879.0 kai mpika mia xaroula ola alla otan kanw + ena weapon kai to vgalw meta dn 3anampenei.... gia na to vgalw 8elei na to sirw sto inventory alla meta dn forietai me tpt oti kai na kanw...mpori kanis na me help? plz (kai o goldefinger to ixe pa8ei alla to eftia3e... to 8ema ine omos oti dn ipe pws to eftia3e .... opote plz an mporite voi8iste re sic)!

THX

EDIT:iparxi kai tmo modify ;)

ok paides to vrika monos m ! ;) mesa apo to cofing sto costum eki pou leei kato kato gia ta hero weapons ama to valeis True dn mpenei to wepaon otan ine + kai ama to valeis False mpenoun comple! auto itane :P

"Lock the topic" THX

ok paides to vrika monos m ! ;) mesa apo to cofing sto costum eki pou leei kato kato gia ta hero weapons ama to valeis True dn mpenei to wepaon otan ine + kai ama to valeis False mpenoun comple! auto itane :P

"Lock the topic" THX