[Guide] No-Ip

CaLeSty allo rotame ego kai o spoiler allo apantas...

an valo sto externalip mesa sto config tou l2j server tin no-ip adress

kai o filos mou sta host toy no-i padress l2authd.lineage2.com tha mporesei na mpei ston server mou?

CaLeSty allo rotame ego kai o spoiler allo apantas...

an valo sto externalip mesa sto config tou l2j server tin no-ip adress

kai o filos mou sta host toy no-i padress l2authd.lineage2.com tha mporesei na mpei ston server mou?

Oxi den 8a mporei . prepei na ftiakseis to l2.ini k na baleis sto SrvAdr to no-ip sou k na dwseis to system sou i to l2.ini k na to balei sto client tou mesa .. sto system kai etsi 8a mpei .

Oxi den 8a mporei . prepei na ftiakseis to l2.ini k na baleis sto SrvAdr to no-ip sou k na dwseis to system sou i to l2.ini k na to balei sto client tou mesa .. sto system kai etsi 8a mpei .

wraia ekei einai to problima.... pws ftiaxnoume to l2.ini?

katevazeis to l2 fileedit(kane search sto forum)...anoigeis to program kaneis "open and decrypt" vriskeis to l2.ini k to anoigeis...allazeis to serverAdr k meta to kaneis "save and encrypt" k 8a dialekseis ekei to 413...

katevazeis to l2 fileedit(kane search sto forum)...anoigeis to program kaneis "open and decrypt" vriskeis to l2.ini k to anoigeis...allazeis to serverAdr k meta to kaneis "save and encrypt" k 8a dialekseis ekei to 413...

euxaristw :)

• 8 months later...
  • 4 weeks later...

Gamato!!!!!! kai na sou pw oti to eida katatixi kai eixa kseskonisei to google, aplos mia aporia epidi ta topic apo asxetous pou theloun +1 karma peftoun broxi, ti type host kanw kai pou adikatistw to blablabla.gameserver.com ston c:\myserver ?