Jump to content

Question

Posted

hi guys xriazome 1 kalo dev gia 1 server po0 8elw na kanw dn to 8elw na m stisei olo to server kai na tou doso kana xiliariko 2-3 java codes 8elw na m  ftia3i an kapios apo edw prosferete 8a me helpare poli eufaristo.

Recommended Posts

• 0
Posted

egw ftaiw pou se boithisa na gineis donator

kai esu ama kapoios de xerei agglika ton koroideueis?

file m hrothgar..

an ekanes k esi m tn liontaraki tha katalavenes ;D k mazeuo adenas n sta dwsw pisw

• 0
Posted

ma re file 8elw apo to spitaki apote mporei kai dn vrte na m ftia3ei 2 me 3 codes.... i kapios na m dosei 1 topic po0 na s leei pos na ma8eis tin java i pops na kaneis dika s java codes...

• 0
Posted

ma re file 8elw apo to spitaki apote mporei kai dn vrte na m ftia3ei 2 me 3 codes.... i kapios na m dosei 1 topic po0 na s leei pos na ma8eis tin java i pops na kaneis dika s java codes...

Pes mas ti codes ine k an aksizi n sta kanoume free ;D

• 0
Posted

re c coyote epidi m eipes oti an s pw ti 8elw apo java kai einai apla mporeis na m ta exeis kai se 12 wres an einai pes m na s steilw to msn m na sinenoi8o0me.... kai gia to 8ema me ta lefta po0 lete dn iparxo0n paidi apsaxno kapion na m ta kanei xwris lefta gt einai liga pragmata...

Τότε το χιλιάρικο πού κολλάει; λολ..