Jump to content
  • 0

Kalos Developer? Des to!

Question

Posted

Hello Mxc Eimai New Edw... (:    Den Kserw Pos Na Kanw Post Giafto Sinxwreste me gia Tixon Lathi...Euxaristw :D Loipon Psaxnw Kapion Developer Oxi Newbie (: Pou Na Thelei Na Asxolithoume Mazi (Tha Voithiso Oso Kserw) Na Sikwsoume Enan Sovaro ][ Server! Dn Eimai 13 Oute 15 Etwn..Giafto Tha Sas Parakalousa Polh Na Kanete Sovares Protaseis.. Opios Thelei Tha Borouse Na Afisei To Comment Tu Edw..Sas Euxaristw Pou Diathesate Tin Wra Sas Gia Na Diavasete To Post Mu! ( An Exw Kapio Lathos Please Help me! )        :)        Euxaristw  ::)

14 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Όταν λες θες έναν καλό developer επί πληρωμή? Εάν όχι δεν πρόκειται να βρεις τζάμπα γιατί καλός dev και τζάμπα δεν παν μαζί.

• 0
Posted

Prota apo to pc mu exw  Pl Kalo den to lew! Einai Kalo..Interlude Panta! Kai Nai Tha plirwsw egw etaria!

Gia emena  gia na anoi3ei kapoios server xwris na ton 3erw den 8a ton anoiga pote

giati den 3ereis ti einai o ka8e enas. ektos apo ayto ama 8eleis kapoion kalo developer prepei na pliroseis kaneis den kanei pragmata tsampa..

• 0
Posted

Gia emena  gia na anoi3ei kapoios server xwris na ton 3erw den 8a ton anoiga pote

giati den 3ereis ti einai o ka8e enas. ektos apo ayto ama 8eleis kapoion kalo developer prepei na pliroseis kaneis den kanei pragmata tsampa..

sumfwno me ton filo mou ton Whitebeard ;D

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...