Jump to content

[GR]Report... Signwmi gia ola deite edw... (nomizw eimai wrong section)


MhtCeR™

Recommended Posts

auto pou 8elw na pw einai oti... egw eixa paei 3imeri se kati arxaiologika mousia stin a8ina... kai eixa dwsei to pass mou ston 3aderfo mou gia na kanei update ta collections mou ktlp kai tou eipa na min arxisei kai topic! Loipooon ela omws pou autos einai -bepp- kai axise pola me copy/paste kai den edine credits ! auto dn sas to lew gia na me kanete -1 karma ooooxi dn prz kai -2 ennow na min 8ewreitai emena -beep- kai retard epeidi o 3aderfos mou kanei -beepies- kai allwste egw grafw panta me greeklish (^_^) tlm

 

 

P.S apo dw kai pera o ali8inos MhtCeR™ 8a einai mazi sas :)

Link to comment
Share on other sites

Ήμαρτον.

8a mporouses na peis eleoc :) nevermind... an den me pisteuete na anevasw pics apo ta mouseia an einai :P siga min ka8omoun egw na kanw fake g.mod ahaha to lew kai klaiw
Link to comment
Share on other sites

op op op... welcome back reee :)    ( kai na min me pisteuete dn me niazei ) xD

τωρα εμας δεν μας νοιαζει  τώρα η δουλεια που πρέπει να κάνεις ειναι να πολεμήσεις να παρεις το καρμα σου πισω με αυτο το τοπικ κανενας δεν μπορει να σε βοηθήσει

 

φιλικα παντα.

Link to comment
Share on other sites

τωρα εμας δεν μας νοιαζει  τώρα η δουλεια που πρέπει να κάνεις ειναι να πολεμήσεις να παρεις το καρμα σου πισω με αυτο το τοπικ κανενας δεν μπορει να σε βοηθήσει

 

φιλικα παντα.

nai 3erw :D dn to ekana gia na me voi8isei kapios...to ekana gia na pw oti eim pisw kai eimai... pws na to pw... EGW :) (sta topics MERIKES lew MERIKS fores 8a grafw me ka8ara ellinika ) :P
Link to comment
Share on other sites

nai 3erw :D dn to ekana gia na me voi8isei kapios...to ekana gia na pw oti eim pisw kai eimai... pws na to pw...

 

Επειδή λείπει ο φοίνικας θα το πω εγώ.

 

 

ΣΤΑΡΧΙΔΙΑΜΑΣ ΚΥΡΙΕ

Link to comment
Share on other sites

Επειδή λείπει ο φοίνικας θα το πω εγώ.

 

 

ΣΤΑΡΧΙΔΙΑΜΑΣ ΚΥΡΙΕ

xD eisai magakos twra pou vrizeis ? epeidi exeis +2 karma, 304 posts kai exeis kanei merika xrisima shares paei na pei oti dn prp na akolou8eis tous kanones ?! auto legete flame... kai kanonika (nomizw) prp na timwri8eis me -1 karma... alla dn sou dinw egw gt an kanw abuse kaika :P kai an eic iperanw kai egw eim katwteros apo sena dn exeis kamia ma kamia douleia na asxolise mazi mou... bb loipon apo mena se sena...
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...