Jump to content

Exafanismos(abra katabra)


meri

Recommended Posts

xtes ebena me enan filo mou olympiad xafnika mou stelni pm kai mou lei midenistika(lol) tou leo ti egine (ekane kapios ena bug) akouste tora giati den katalava.... mou ipe bike stin olympiada ekane buffs pai apenadi na vri ton alon o alos den ipirxe epsaxne me mecro mesa sto stadio o alos den ipirxe(Wtf) tou stelni o alos pm kai tou lei gia na me vris prepei na kanis restart to pedi den eixere malon  apo oly kai ekane tora bori na mou pi kapios pos to ekane afto?? kai exafanistike o alos?... ::)

Link to comment
Share on other sites

Egw kserw ena kolpo to opoio to ekana se enan server dn 8elw na pw.

Loipon...

Egw eimoun Town Of Giran kai dilwna me ton char m olympiad eixa kai ena bot ebaza ton char pou dilwne olympiad follow se emena (to bot)... perimena ligo .. meta elege 20-30 second na me paei stin arena...metraga egw kai me to pou me ekane teleport etrexa me to bot m kai pigena eksw apo giran pros field of silence ... etrexa etrexa ... kai meta o char pou itan olympiad kapws tha deis na laggarei otan pas na ton kounhseis se ean shmeio ... totes eksafanhzosoun kai douleue ebazes ena health weapon - doom armor - tatoo of absolute (hp) kai ton nikouses!!! :) :) :)

 

Twra tha mou peis siga pou tha to diabaseis olo auto to mh8istorima ... pantws etsi opws mou ta les ... egw ekana auto kai eksafanizomoun :P

Alla dn kserw ean douleuei akoma se servers.. i to exoun ftiakseis... tespa GL!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...