Jump to content

Recommended Posts

Posted

kalo epeksergasti dn exei? pws na ton exo sto spiti me tin mpriza mono? i na ton exo me tin mpataria kai otan peftei na ton vazo briza mazi me bataria ?

An dn thes n gamithei i mpataria meta apo ligo kairo kalitera na to exeis oloi tn wra me mpataria, kai otan teleionei mpriza... Kai spiti tha s protina n vgazeis tn mpataria (sta perisotera laptop ginete) kai na eisia mono me tn mpriza

Posted

ginete kai se mena...alla ama pesei apo reuma meta ? ;) esu ti prwtineis na kanw?ego to fortizw me mpriza otan gemizei tin vgazei kai otan ksefortizei tin ksanabazo stin mpriza tin mpataria

Posted

ginete kai se mena...alla ama pesei apo reuma meta ? ;) esu ti prwtineis na kanw?ego to fortizw me mpriza otan gemizei tin vgazei kai otan ksefortizei tin ksanabazo stin mpriza tin mpataria

e an pesei dn 3erw...

pare ena polimprizo me mpataria (gia 3 lepta) oste na prolaveis n kaneis shutdown laptop, na valeis mpataria kai gg ;)

Twra an thes katce me mpataria tou laptop, ala egw s lew, etc th mamithei poio grigora

Posted

Intel Core i3-350M (2.26 GHz)

Μνήμη: 4096MB (2 x 2048MB) DDR3 στα 1066MHz με δυνατότητα επέκτασης στα 8GB.

Σκληρός Δίσκος: 500GB SATA, 5400 rpm.

Κάρτα γραφικών: ATI Mobility Radeon HD 5470 με 1024MB αυτόνομης μνήμης.

mono p exei auta kai me tosa lefta(670) sou prwtinw na to pareis. core 3 dynatothta epektashs 8gb ram kai exei 4gbram kai 500gb skliro einai GG