panaggg Posted August 28, 2010 Posted August 28, 2010 Otan Kapios Exei Mia Clan Mporei Na Bali Osa Atoma Theli :S Paradeigma Otan Exei Full To Main(40 Atoma),Bazi Kapion Sto Royal Kai Meta Ton Kanei Move Sto Main Kai Paei 41 Atoma... Pws Mporo Na To Fix Auto? Quote
0 ~Ge0rge~ Posted August 28, 2010 Posted August 28, 2010 Otan Kapios Exei Mia Clan Mporei Na Bali Osa Atoma Theli :S Paradeigma Otan Exei Full To Main(40 Atoma),Bazi Kapion Sto Royal Kai Meta Ton Kanei Move Sto Main Kai Paei 41 Atoma... Pws Mporo Na To Fix Auto? egw pantos osous srv exo peksei auto ginete. dld dn ine bug :S etc ine Quote
0 Immortal Dev. TM Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 egw pantos osous srv exo peksei auto ginete. dld dn ine bug :S etc ine Ontws auto ginetai oute egw exw dei kati diaforetiko an kapoios 3erei kapoio code as to share mporei na einai xrisimo! Quote
0 HellRanger Posted August 31, 2010 Posted August 31, 2010 egw pantos osous srv exo peksei auto ginete. dld dn ine bug :S etc ine Δεν νομίζω να φτιάξει κάποιος code για αυτό γιατί πολύ απλά δεν είναι bug. (Τώρα όμως που το λέμε σε χρονικό πάνω από il δεν το έχω δοκιμάσει να πω την αλήθεια αλλά σε όσους il έχω παίξει δουλεύει αυτό) Quote
Question
panaggg
Otan Kapios Exei Mia Clan Mporei Na Bali Osa Atoma Theli :S
Paradeigma Otan Exei Full To Main(40 Atoma),Bazi Kapion Sto Royal Kai Meta Ton Kanei Move Sto Main Kai Paei 41 Atoma...
Pws Mporo Na To Fix Auto?
3 answers to this question
Recommended Posts