Jump to content

[Guide]Pws na ftiaksete ena programa gia na klevete acounts(Me to visual Basic)


Salot

Recommended Posts

Paidia exw probvlhma me tin photo prospa8w na tin valw san background alla m krivei ola ta koumpia ta label ktlp... Ti prepei na kanw??? to trexw k fenete mono h photo k oxi ola ta alla..

Link to comment
Share on other sites

Paidia exw probvlhma me tin photo prospa8w na tin valw san background alla m krivei ola ta koumpia ta label ktlp... Ti prepei na kanw??? to trexw k fenete mono h photo k oxi ola ta alla..

Pata deksi click stin photo -> Send to Back
Link to comment
Share on other sites

Paidia kati akomi... Thelw na kanw ena Exit button Molis pataei o allos to koumpi exit na ton rotaei px are u sure u want to Exit? k an pataei yes na klinei to programma an NO na min klinei... psxanw 2wres tora auto to code k dn to vriskw... mono ena sketo End vriskw k kati ksekarfota mporei kapios na voithisei?

Link to comment
Share on other sites

Paidia mia erwtish ... to visual basic pou katebasa mou leei trial version 30 meres... mporw na brw kapou kapio allo (gt exw to 2008) pou na einai free kai oxi trial 30 meres?

Boreis na psaxeis se warez sites.

Paidia kati akomi... Thelw na kanw ena Exit button Molis pataei o allos to koumpi exit na ton rotaei px are u sure u want to Exit? k an pataei yes na klinei to programma an NO na min klinei... psxanw 2wres tora auto to code k dn to vriskw... mono ena sketo End vriskw k kati ksekarfota mporei kapios na voithisei?

Den yparxoun sigekrimenoi codes gia ka8e douleia mono oi vasikoi opws aftos edw pou einai gia na kleveis.Ektos vevea an ton ftiakseis esi allo afto.
Link to comment
Share on other sites

re salot mporeis na ftiakseis esu ena programma gia emena?

kai na baleis to dikomou g-mail ka to diko mou pass tou g-mail :P

ama mporeis gt meta pou ekana format den mporw na to pairasw

den kserw ti ginete

Link to comment
Share on other sites

re salot mporeis na ftiakseis esu ena programma gia emena?

kai na baleis to dikomou g-mail ka to diko mou pass tou g-mail :P

ama mporeis gt meta pou ekana format den mporw na to pairasw

den kserw ti ginete

Den borw gt  den exw to vb kai genika vrm ;D

Eftiaksa ena koumpi apla se rwtaei do you really want to exit? otan patas yes klinei to programma otan patas no se ksana rotaei to idio...

den kserw :/
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

geia sou file

ebala alla windows kai twra me to kanei to programma mia xara

mou to anoigei malon eftegan ta alla windows pou eixa

akou na rwtisw kati thelw

ebala ena progress bar

pws ginete

molis pataei o alos to koumpi button

na arxizei na fortizei

episis pws mporw na balw mia eikona sto programma

epanw aristera

ekei pou leei form1 apo dipla exei mia eikona pws mporw na balw mia dikia mou

breika pws mpow na tin alaksw

alla me leei oti einai megali kai den ginete na tin parei

poso epi poso thelei to icon gia na to parei?

kai ektos apo auto ekei pou grafei pass word

na ta bgazei me **

oti grafei kai oxi me 65

apanta grigora ama mporeis

Link to comment
Share on other sites

salot eilikrina twra p anevike to topic panw i8ela na s pw oti einai by far to pio xrisimo share sto forum gia emena. Egw anaptuxei account steaking-texniki kai stenaxwrisei polla paidia :(

Link to comment
Share on other sites

sas plirwforw oti eftia3a to programmataki 4 fun, to anevasa sto 4shared (ama exei o an8rwpoc mialo :P) alla eixa na mpw sto mail  na dw apo to kalokairaki. k mpika simera ets apo periergika kai mu eixane steilei 200+ diaforetika original accounts XD ase pu sto 4shared 200+ downloads xD ahahahahaha

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock