NoSti* Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 geia sas mages.. tha ithela na m peite pws tha mporeso px na vgalw apo ena allo mob na mn varaei tn player otan o player aftos hitarei ena allo mob.. an 3erete peite m gia na to ftia3w.. ty an m peite..
0 mikrosgiwrgakis.com Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 to aggro ennoeis..? e pas stin navicat pas sta npc briskeis to mob pou thes kai ekei pou leei aggresive to kaneis 0...meta rr ton server k eisai etoimos...!
0 NoSti* Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 to aggro ennoeis..? e pas stin navicat pas sta npc briskeis to mob pou thes kai ekei pou leei aggresive to kaneis 0...meta rr ton server k eisai etoimos...! dn exei stn navicat pouthena aggresive re file m... k episis ekana to aggro 0 k pali m erxontai panw m :/ .. polla mazi... ti na kanw???
0 Nox*Shine Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 dn exei stn navicat pouthena aggresive re file m... k episis ekana to aggro 0 k pali m erxontai panw m :/ .. polla mazi... ti na kanw??? Τι project εχεις? Anyway αυτο που ψαχνεις ειναι Java Code. Το ειχα βρει καθως εψαχνα κατι.
0 NoSti* Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 [NoX*ShiNe" post=1020978" timestamp="1272653255] Τι project εχεις? Anyway αυτο που ψαχνεις ειναι Java Code. Το ειχα βρει καθως εψαχνα κατι. l2j exw.. mporeis na m dwseis to java code afto??? an nai dosto mesw pm file m...
0 mikrosgiwrgakis.com Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 dn exei stn navicat pouthena aggresive re file m... k episis ekana to aggro 0 k pali m erxontai panw m :/ .. polla mazi... ti na kanw??? apokliete na min exei aggro stin navicat(sto table me ta npc ekei p leei aggro)...ontos ksexasa na sou pws na kaneis kai kati allo gia na min sou erxontai...kane to aggro 0 kai episis kane kai to attack_range 0 (mesa apo to navicat panta)
0 kuba90 Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Ayto pou zitaei den einai to aggro level, einai to eksis. An o pextis xtipaei ena mob, ta alla mob na min ton epitithente. Na blockaronte diladi. Allages sto AI thelei.
0 mikrosgiwrgakis.com Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Ayto pou zitaei den einai to aggro level, einai to eksis. An o pextis xtipaei ena mob, ta alla mob na min ton epitithente. Na blockaronte diladi. Allages sto AI thelei. e nai auto einai to aggro ...lol... den katalaba diladh ti sto kalo thelei na baraei mob kai ta mob na min ton varane kan..?
0 NoSti* Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 Ayto pou zitaei den einai to aggro level, einai to eksis. An o pextis xtipaei ena mob, ta alla mob na min ton epitithente. Na blockaronte diladi. Allages sto AI thelei. ti prepei na alla3o akrivws sto AI??? e nai auto einai to aggro ...lol... den katalaba diladh ti sto kalo thelei na baraei mob kai ta mob na min ton varane kan..? ta ekana k ta dio file m... tpt pali epitithontai polla mazi... enw dn ta hitareis kan... afto pou eipe o kuba thelw dld otan hitaro ena mob na mn erxontai ta alla trigiro m..
0 mikrosgiwrgakis.com Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 ti prepei na alla3o akrivws sto AI??? ta ekana k ta dio file m... tpt pali epitithontai polla mazi... enw dn ta hitareis kan... afto pou eipe o kuba thelw dld otan hitaro ena mob na mn erxontai ta alla trigiro m.. ok egw pantos kserw apo ekei to ftiaxneis otan baras mob i otan proxoras auta na sou erxontai i oxi...twra den kserw ti zitas den katalaba...as se boithisei kapoios allos...signwmh an se mperdepsa kiolas :(
0 NoSti* Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 ok egw pantos kserw apo ekei to ftiaxneis otan baras mob i otan proxoras auta na sou erxontai i oxi...twra den kserw ti zitas den katalaba...as se boithisei kapoios allos...signwmh an se mperdepsa kiolas :( dn me mperdepses katholou.. k afto pou les thelw.. dld otan hitaro kapoio allo mob na mn erxete px to deftero pou einai dipla... na menei stasimo k mono otan to hitaro na erxete panw m... ta ekana k ta dio.. k me to aggro k me to atck range... alla pali tpt..
0 Devangell™ Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 pata shift panw sto mob kai meta sto edit npc kai ekei pou lei aggro tha einai kapou 1000 balto 0 alliws mesa apo sql tha pas sto navicat sto npc.sql kai sthn grammh p lei aggresion i kati tetio to bazeis 0
Question
NoSti*
geia sas mages.. tha ithela na m peite pws tha mporeso px na vgalw apo ena allo mob na mn varaei tn player otan o player aftos hitarei ena allo mob.. an 3erete peite m gia na to ftia3w.. ty an m peite..
11 answers to this question
Recommended Posts