NoSti* Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 Kante vote ti thelete server me Custom i Xwris.. thelw na dw se ti mpenete pio polloi... se servers me custom i xwris isa isa gia na ftia3w ena server k na dw me ti na tn ftia3w... Psifiste na doume...
BloodyWarrior Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 xoris fisika, varieme para poli na farmarw custom :/
CrazyBoOm* Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 xoris fisika, varieme para poli na farmarw custom :/ dld ean htan polu eukolo to farm tha epezes?? Oxi k para polu eukolo na htan den tha epeza! NO CUSTOMS :)
BloodyWarrior Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 dld ean htan polu eukolo to farm tha epezes?? Oxi k para polu eukolo na htan den tha epeza! NO CUSTOMS :) arkei na eixe kalo pvp ;p
NoSti* Posted April 25, 2010 Author Posted April 25, 2010 dld ean htan polu eukolo to farm tha epezes?? Oxi k para polu eukolo na htan den tha epeza! NO CUSTOMS :) sou leei genika na farmarei custom.. tha protimisi dld na parei kateftheian tn dragonic px k na tn kanei +++ k meta na arxisi to pvp...
BloodyWarrior Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 sou leei genika na farmarei custom.. tha protimisi dld na parei kateftheian tn dragonic px k na tn kanei +++ k meta na arxisi to pvp... akrivos auto ennow :)
CrazyBoOm* Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 akrivos auto ennow :) k tote :) Sinithws me custom's armor den kanei ton server polu balanced alla uparxoun k e3ereseis!
rozdvd Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 se custom srv... arkei na min exoun extreme stats...k na einai balanced
mikrosgiwrgakis.com Posted April 25, 2010 Posted April 25, 2010 to kalitero einai xwris custom alla kai me custom einai pali kalo alla na min exei anebasmena status dld o archeras me draconic armor kai s bow ftanei 800 atk spd e me custom na min ftanei 1k+!!! i na exei as poume me draconic + s bow+10as poume 5k p atk kai me tn custom armor na ftanei 10k!tha itan eleos dld ama itan etsi..! egw pantos psifizw me custom gt oi perissoteroi server p exw peksei einai me custom alla balanced k m aresoun!
Recommended Posts